2013. január 12., szombat

26. fejezet|Ha lesz 3-4 komi akkor a következő rész perverz lesz|

Justin szemszöge:
Nem volt semmilyen jármű amivel a kórházba juthattunk volna. Mindenki nagyon megijedt és teljesen lefagyott. Egyikünk sem tudta mit csináljunk. Aztán egyszer csak Ry hangját.
-Jó estét, Ryan Butler vagyok és egy mentőt szeretnék kérni a Main Street 85-höz. Nagyon sürgősen, mert a barátomat bedrogozták és már borzalmas állapotban van.
Mikor meghallottam a hangját, kicsit szarul éreztem magam, mert Ryan többet tett azért, hogy életbe maradjon a szerelmem, mint én. :/ M1, lényeg hogy megtudjuk menteni. 
A mentőket, már több mint 10 perce hívtuk. Nelli egyre rosszabbul néz ki...
Most megállt a testének mozgása. Mozdulatlanná vált. A fejemet szívére hajtottam, de ilyenkor nagyon megijedtem. Nem is hallottam és nem is éreztem szívének dobbanását. Ekkor meghallottam a mentőket. Hamar beértek a házba, de most már én is a földön feküdtem és egy értelmes mondatot sem tudtam közölni velük. Alig emlékszem valamire. Csak annyira, hogy torkom szakadtából kiabálok és szorítom Nelli kezét, de valaki elakar minket választani. Én csak ordibáltam, hogy nem szakíthatnak el egymástól minket.

Ryan szemszöge:
A mentősök megérkeztek, de ekkora már Justin is rosszul lett. Valószínűleg ideg összeroppanást kapott, ahogy meglátta Nellit és eleinte nem tudtunk semmit tenni. Aztán amikor Nelli szíve megállt, az volt a tetőpont. Ott lett igazán rosszul. A mentősök mindkettejüket kórházba szállították. Nellinek kimosták a gyomrát és eltávolították szervezetéből az összes káros anyagot. Justint pedig megnyugtatták és pár gyógyszert is kapott. Ma éjszaka még bent tartják őket megfigyelésen, de holnap már jöhetnek haza.
Úgy döntöttünk, hogy az éjszakát mi nem töltjük bent, hanem haza megyünk...
Otthon már aggódóan várt ránk Pattie. Amikor ketten megérkeztünk akkor megkérdezte, hogy hol vannak Justinék.
Mi elmondtunk neki mindent, és ő könnyes szemmel berohant a kórházba. Reggelig ki sem mozdult mellőlük. 
Aztán lefeküdtünk aludni. Elég stresszes volt ez a mai nap. 
Reggel olyan 8 körül keltünk. Persze nem magunktól. Az ébresztő óra...  Mivel ma van  karácsonyra napja, gondoltuk meglepjük a többieket és mire hazaérnek feldíszítjük a házat.

Nelli szemszöge:
Mikor reggel felkeltem egy fehér szobában ébredtem. Justin ült mellettem és szorongatta a kezem. Mikor felkeltem őt pillantottam meg először. Pontosabban a gyönyörű szemeit. Mikor meglátta nyitott szemem egyből széles mosolyra húzta száját és így szólt:
-Jó reggelt hercegnőm. Hogy aludtál?
-Sziaaa-húztam el nyávogós hangon. Jól, bár az egész testem csak úgy sajog. Mi volt tegnap és mit keresek én egyáltalán itt?
-Hát tudod, az úgy volt.............
Jussy elmesélt mindent. Én elképedtem és szörnyű, mérhetetlen utálatot éreztem Matt iránt.
Pár órával a beszélgetésünk után, haza indulhattunk. Jó volt a friss levegőn lenni. Jus egész úton, szorosan fogta a kezemet. A másik oldalamon Pattie volt és egyfolytában beszélt és kérdezgetett. Kenny vezetett hazáig, majd kitett minket és tovább indult. Mikor beértünk a ház gyönyörűen fel volt díszítve és a fa is állt már. Olyan gyönyörű volt mindent. El sem hittük..
A nap további részét a lányok főzéssel, és rendrakással töltötték a fiúk pedig tökéletesítették a videójátékozó képességüket.. xdd Este átadtuk az ajándékainkat és tök jó volt, mert mindenkinek tetszettek azok, melyeket én vettem. A vacsi után mindenki felment a szobájába. Jus elment mosakodni. Én még csak a csokit adtam neki oda, a másik, igazi ajándékot még nem. Remélem örülni fog neki. 
Kb 10 perc múlva kijött a fürdőből egy száll törcsibe. Irtó szexi volt.. Alig tudtam neki ellenállni. Lassan az ágy fele közeledett, aminek a legvégén ültem. Szép lassan elkezdte csókolni az ajkaimat, majd egyre hevesebbé vált. Mielőtt ledönthetett volna megszakítottam csókunkat és beszélni kezdtem.
-Justin, el kell mondjak valamit.. -lesütöttem a szemem, mert így nagyobb lesz a meglepi.
-Jahj, édes. Tudok mindenről és egyáltalán nem haragszom azért amiért csókolóztál Mattel. Nem voltál magadnál, nem tetted volna meg én tudom. Na jó, bevallom az elején még kicsit bosszantott, de már túl vagyok rajta. Imádlak és mivel is bizonyíthatnám jobban mint egy szép éjszakával.-mondta egy levegővel, a végén szemöldökét húzogatva.
-Mii??-csodálkoztam el. Csókolóztam Mattel?:O ezt nekem mmiért nem mondta senki?-akadtam ki.
-Hát te nem is emlékszel cica?
-Nem én semmire sem emlékszem...
-Így még jobb.
 Justin megint elkezdett tüzesen csókolni, nyelve már hevesen járt a számban. Az ágyra ledöntött és meztelen testével rám feküdt.  Annyira izgató és szexi volt az egész♥
Áhh, de még mindig nem mondtam el. 
-Édes-szóltam neki.
-Hmm?-nyögte miközben csókolta tovább a szám és a nyakam.
-Én még nem adtam oda minden ajándékom.
Erre felnézett
-Mit tervezel még mára?-mosolyodott el perverzen.
-Hát tudod, azért kaptad ezeket a csokikat, mert az én ajándékomat csak kis idő múlva élvezhetjük.
felhúzta a szemöldökét és kérdően nézett rám.
-Meeeert-nyújtottam el.
Befizettem magunkat egy 2 hetes Mexikói nyaralásra, de csak januárban tudunk menni.
-jahj te, istenem. Annyira édes vagy. Köszönöm szépen, de igazán nem kellett volna ekkora ajándék.♥
Ezek után Justin elkezdte csókolgatni a nyakam, majd haladt egyre lefele és lefele.

7 megjegyzés:

  1. Nagyon jó, kövit :)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Névtelen: Köszönöm, talán holnap rakom : DD
      Vivii: Köszii♥
      Kitti: Köszönöm : ))

      Törlés
  3. ,,Olyan" kövit! :DDD

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett!! Siess a kovivel.<33 ;))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Holnap megírom csajok : D Ma sajnos nem tudtam, mert tanulnom kellett :S

      Törlés