2013. január 14., hétfő

"olyan" fejezet. |ihlet: http://18-as-blog.blogspot.hu, http://1dsexualfrustration-hungary.tumblr.com | 3 komi és jön rendes rész.

Justin már eléggé fel volt izgulva. És azzal, hogy most mondtam el neki, hogy kapott még 1 ajándékot csak húztam az időt a dolog előtt. Szóval még jobban akarta amikor végre befejeztem a monológom.
-Szeretlek Justin Bieber! -szűrtem fogaim között e szavakat, majd egy eléggé tüzes csókot leheltem Jussy nyakába.
Ettől ő csak még jobban beindult. Az ágy teljes hosszán ledöntött. Megint végig feküdt egész testemen és így csókolt a számat kis ideig. Mert, hogy ennyivel már nem elégedett meg. Haladt lefele. Jött a nyakam, ott kb 1 percet töltött, kicsit kiszívta de csak annyira ami még pont belefért a helyzetbe. Aztán a kulcscsontom következett. Édes kis puszikat lehet ide is, egész testem belebizsergett. Hihetetlen jó volt. Imádtam. Mindig is jó volt az ágyban. (áhh dehogy röhögöm szét a fejem, miközben ilyeneket írok xdd) Most a melleimen "volt" a sor. Az "ő" kényeztetésükbe is belekezdett. Óvatosan puszilgatta az egyiket még a másikat simogatta és masszírozta. Közben már én is nehezen tűrtőztettem magam, mert már teljesen fel voltam izgulva. Kezemmel Jerryhez nyúltam és még alsó nadrágon keresztül simogatni kezdtem. Legnemesebb testrészét már igen kemény állapotban találtam. Ezen elmosolyodtam és közben félhalkan felnyögtem a jól eső érzéstől ami az egész testemet átjárta..
Justin a testem újabb állomásain haladt végig. Az egész hasam csókokkal lepte el, míg végül a női részemhez ért. Már többször is csináltuk Justinnal, de még mindig annyira tűzbe jöttem, akkor is ha csak éreztem, hogy a közelemben van. Justin először óvatosan végig csókolta combjaim belső feleit. Aztán egy csókot nyomott szeméremdombjai közé. Hihetetlen jó volt. Most különösen jó volt, de már eléggé kanos voltam és Justin csak puszilgatott és nem csinált semmit. Ezért szóltam neki:
-Hé édes, gyerünk már nagyon kanossá tettél. Csinálj is valamit.
Ezen elkezdett nevetni és még inkább nem csinált semmit csak nevetett. 
-Na jó akkor ennyi volt-mondtam neki durcásan.
Ekkor befejezte a röhögést. Ez idő alatt én felhúztam térdeimet és ráborultam. Jus odajött és próbálta lábaimat szétnyitni, de nem engedtem neki.
-Nem, ez most már nem megy, kinevettél-nyögtem oda neki.(Közben alig bírtam ki, hogy ne röhögjek bele. Mind ketten tudtuk, hogy csak ugratjuk a másikat.)
-Hát jól van édes, akkor lefekszem aludni.-mondta komoly arccal.
És azzal a lendülettel le is dőlt mellém.
Én átfordultam a másik oldalra, tehát a háttal voltunk egymásnak. 
Rajta még volt fehérnemű, de rajtam már semmi. 
Hallottam, hogy kuncog ezért így háttal elkezdtem felé közeledni, hogy összeérjen testünk. Mivel sötét volt, nem láttam, hogy ő eközben megfordult és alsónadrágját is lekapta. Szóval én csak nyugodtan közeledtem felé. Amikor odaértem, csak arra lettem figyelmes, hogy Jussy belém tolja magát. Felnyögtem...
-Áhhh, még sokadjára is nagy vagy.
-Te meg még sokadjára is szűk.-nyögte ki végül.
Lassú, de erőteljes, mély lökésekkel indított. Szinte mindegyik érintette a g-pontomat. 
-Rohadt jó vagy édes-nyögtem valahogy ki.
Ekkor Justin hirtelen fordított a helyzeten. Alulra került és én pedig Jerryn ültem. Így egész hossza bennem volt. Annyira csodás. Mozogni kezdtem rajta. Nekem alig kellett pár tolás elmentem. Mikor a fellegekbe értem, hátam ívbe feszült és kezemmel Justin combjaira támaszkodtam. Majd mikor már újra tudtam magamról a mellkasára borultam. Justinnak még kellett kicsit, szóval folytatta. Most már gyors, mély és erőteljes volt. Megint minden lökés érintette a g-pontomat. Justin is elég izgatott állapotban lehetett mert kb 2 perc múlva éreztem, hogy férfiassága megfeszül testemben. A holdfénye bevilágított az ablakon, és pont megvilágította az arcát. Mikor elment szemeit lehunyta, szájába harapott. Olyan édes is szexi volt az arca. Miután ő is visszatért az "élők" sorába a szemembe nézett és megcsókolt. De ez már inkább olyan szerelmes csók volt, nem annyira szenvedélyes. 
-Annyira jó volt, imáádlak nagyon-mondta bele csókunkba
én csak mosolyogtam 1000-rel mint valami hülye. 
Aztán hirtelen nyílt az ajtó..
-Hé tesó, lent hagytad a ...-mondta Ry de amint észrevette mi is folyik itt, rögtön kiment.
Elkezdtünk izomból röhögni, majd kicsit még csókolóztunk. Utána leszálltam Justinról és bebújtam a puha takarónk alá. Justin még gyors átment Ryhoz hogy elkérje amit lent hagyott. Én megvártam az ágyba.
Justin 2 percen belül röhögve jött vissza. és ennyit mondott:
-Ryan beindult ránk : D
-Te olyan hülye vagy.-mondtam és nyomtam egy puszit az orra hegyére.
Majd mellkasára hajtottam fejem és néztem a holdat...
Valamiért nem tudtam elaludni. Ezért halkan szóltam Justinnak, hátha fent van még:
-Jus itt vagy még? Nem tudok aludni-sütöttem le szemeimet.
-Igen-igen-mondta tök kómás hangon.
-bocsánat, nem akartalak felkelteni. 
-Nem keltettél fel hercegnőm. és mindjárt segítek, hogy tudj aludni. Tudod mit? éneklek egy kicsit neked.
Ebben a pillanatban elkezdte énekelni az ALAYLM-t és a többit, és a többit. Hangja selymességére megnyugodtam és 2 perc alatt bevágtam a szunyát♥

|Remélem nem nagyon látszik, hogy másik blogokból vettem néhány részt. Szeretném, ha más lenne és tetszene nektek|

6 megjegyzés:

  1. Marhajoooo *-* siess majd a kovivel:))

    VálaszTörlés
  2. Imádom *-* <33 :DDha valaha abba meritek hagyni komolyan mondom meg kereslek titeket és kinyírlak titeket^^...alig várom a kövi részt <33

    VálaszTörlés
  3. Szuper lett siess :) *.* imádom :D <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vickaa*-* : Köszönöm, ma jön a friss.
      Belieber.Dórii : De édees vaagy : DD am csak én írom már:S
      Kitti molnár: Köszönöm : '))

      Törlés
  4. jó lett :) ˇ"v"

    VálaszTörlés
  5. köszi édes olvasd a kövit : D

    VálaszTörlés