2013. január 15., kedd

27.fejezet

A napok, hetek csak úgy teltek. Ma van szilveszter estéje. Justinnal külön töltjük az újévet, mert ő az olyan barátaival lesz akiket én nem igazán kedvelek. Nellivel elmegyünk, keresünk majd valami buli helyszínt. De most nem iszok majd, azt biztos : DD
Délután 4-5 óra lehet most. Kezdünk készülődni az estére. Justin szépen kiöltözött, nagyon édii : )) Míg nem jöttek meg a haverjai a tv előtt valami hülyeséggel játszott. Közben én is készülődtem a szobámba. Egy ruhát viseltem, aminek a szoknya része kék volt a mellrésze pedig fehér. Szerintem nagyon jól nézett ki. Persze rávettem a dzsekimet is mert elég hideg volt itt. Épp venném fel a ruhámat a szobába amikor valaki benyit.
-Hééé-kiáltottam fel. Bárki is vagy menj ki, épp öltözködök, ha nem látnád-flegmáztam kicsit.
Válasz nem jött, csak hallottam hogy az ajtó becsukódott. Gondoltam kiment. Folytattam volna az öltözködést de ekkor Justin ledöntött az ágyra és megcsókolt szenvedélyesen. Nyelve már rég számban kalandozott, mikor hirtelen megállt. Mélyen a szemembe nézett. Édes pillanat volt, de ami utána jött már kevésbé. Izomból elkezdett csikizni.  Én meg mint valami hülye rugdostam és röhögve sikítottam, azaz rösítottam(xdd) és kiabáltam:
-Justin Drew Bieber eressz el, vagy megbosszulod.
Ő csak csikizett tovább. Aztán mikor már vörösödött a fejem és majd' be pisiltem abba hagyta.
-Még visszakapod, ne hogy elfelejtesd.
Aztán bezárkóztam a fürdőbe, hogy felöltözhessek és elkészülhessek. A sminkem nem lett túl erős. Szerintem az nem annyira szép.
Am ez a saját szemem :$ xdd

Mikor kiléptem Justin nyomkodta a telefonját, de felnézett és elállt a lélegzete.
-Csodálatos vagy kicsim- majd ölébe húzott és megcsókolt.
-Köszönöm, te is-mosolyogtam
Aztán hirtelen csengettek. Justin haverjai voltak. Ajtót nyitott. Addig én kiabáltam Izának, hogy húzzunk.
Gyors lementünk, de pont szembe találkoztunk velük.
-Na jó, akkor mi megyünk~súgtam Justin ajkai közé és megöleltem. Semmi hülyeséget nem csinálni.
-Igen is anyuci~viccelődött.
Elindultunk egy szimpatikus klubba. Egész úton beszélgettünk. Mindenféle csajos dologról és mikor odaértünk Iza ment volna a pulthoz, de én így szóltam:
-Izus, én ma nem iszok. Anélkül is jó lesz az este úgy érzem.
-Akkor én se, el leszünk : )
No alcohol. yeee.

Justin szemszöge:
A csajok elmentek bulizni én pedig itthon maradtam Lil Twisttel meg a többiekkel. Ahogy kiléptek Nelliék így szólt Lil:
-Van valami piád ember? Am miért nem mondtad, hogy ilyen jó nőt újítottál be?-és húzogatta a szemöldökét.
-Mindjárt keresünk és már nem új. Több mint fél éve együtt vagyunk : D
-És már megdugtad mi?-kérdezte röhögve.
-Hát te akkor hülye vagy : D -vágtam hozzá
-Szóval igen. Szóljál majd egy 3ba benne lesz a kiscsaj.-röhögött
-Te állat, állj le. Ő csak az enyém :D
Aztán elmentünk kerestünk piát meg minden ilyet. Mondta Lil, hogy hozott vízipipát meg pár jointot. Nem akartam szívni, az nem én vagyok. Szóval mondtam neki, hogy nem fogok vele szívni erről ne is álmodjon. De az ivás mehet. Persze csak mértékkel.
Az este nagyon jól telt. Lil többször is mondta hogy szívjak vele. Ellőt vagy 3 jointot. Jó büdös lett tőle... De én egyszer sem szívtam vele.

Nelli szemszöge:
Izával szét táncoltunk magunkat. Éjfélkor megálltunk egy percre és megittunk egy pohár pezsgőt, írtunk a pasiknak 1-1 sms-t, de utána folytattuk. Olyan hajnali 3 fele elindultunk haza. Taxival mentünk így hamar hazaértünk. Amikor hazaértünk káosz fogadott minket. Minden fele vodkás poharakat és vagy 4 üres üveg. Undorító füst szag. Mikor beljebb értünk Justin ki volt ütve. Ott feküdt az asztalon és aludt. Mellette jointok. A többiek már haza mentek. Azt hittem megölöm. Odamentem hozzá:
-Azonnal kelj fel.-ordítottam rá.
Hogy képzeled te ezt?

7 megjegyzés:

  1. Ne már komolyan itt kellett abbahagyni ? >.< ..:D
    ..Szép szemed van :DD
    ..már várom a kövi részt ^^
    ..Ja és akkor nem titeket ..téged xPP

    VálaszTörlés
  2. Jo lett.köviiiiiiiit de azonnal :) <3

    VálaszTörlés
  3. Köviiiiiiiiit :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jo lett!! Nagyon-nagyon siess a kovivel:)) gyonyoru szemed van;))

    VálaszTörlés
  5. 1.Szép a szemed :D 2.Nagyon jó lett..siess a kövivel :)) "v"

    VálaszTörlés
  6. Úristen nagyon jó lett siess :) *-*

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm csajok, aranyosak vagytok. A következő rész lehet hogy hétvégén, lehet hogy kedden jön! Figyeljetek : ))

    VálaszTörlés