2013. március 15., péntek

49. Fejezet

Egy szőke lány libbent ki a konyhába. Miután jobban szemügyre vettem észrevettem, hogy ő a tegnapi táncos lány. Egyből rosszra gondoltam, mert nőből vagyok. Ezért elindultam felé, hogy kifaggassam.
-Jó, hogy jössz. Csinálj nekem reggelit, amíg pancsizom! Puszii-csücsörítette rám ajkait és indult volna a fürdő felé, de megfogtam karját:
-Egy! Te velem így nem beszélsz 2: mit keresel még itt?
-Hát azzal a cuki fiúval töltöttem az éjszakát.. Ha érted mire gondolok és engedj el te idegbeteg..-mondta majd kitépte kezét kezeim közül..
Mi? Ez nem lehet igaz. Nem hiszem el, hogy megcsalt. Felesleges volt bármit is tennem érte nem változott. Sosem lesz hű hozzám. Azzal legördültek az első könnycseppek.. Majd elindultam szobám felé és előkaptam a legnagyobb bőröndöt. Az összes szükséges ruhámat bele dobáltam, majd lerángattam a lépcsőn és elmentem. El, amilyen messze csak lehetett. Egy jó ideig nem akarom látni Justint.
De hova menjek? Nincs senki sem. Beültem autómban majd tárcsázni kezdtem egy számot. 
-Sziaa. Én vagyok. Van egy kis baj-mondtam a telefonba.
-Sziaa. Rég beszéltünk♥ Mi az?-válaszolt rögtön Iza.
-Justin... Ráérsz?
-Persze.
-Akkor megyek hozzád, oké?
-Gyere nyugodtan, már várlak. 
-Szeretlek-majd letettem.

Kezeimet a kormányra tettem és enyhén mozgatni kezdtem. A motor beindult én pedig már ki is fordultam.
15 percbe sem telt már is Iza házához értem. A bőröndöt egyenlőre az autóban hagytam.
Az ajtón még csak kopognom sem kellett egyből nyílt is, amint odaértem. 
-Nellii-üvöltötte arcombaa
Én csak magamhoz öleltem, majd beljebb léptünk. Felmentünk a szobájába és leültünk az ágyában, majd beszélni kezdtem..
.             .                          .
-Tulajdonképpen ennyi a lényeg..
-Áhhá, értem. És már beszéltél Justinnal?
Amint kimondta nevét, abban a pillanatban kaptam egy sms-t.
"Hol vagy bébi?"-justin
Amint elolvastam cinikusan nevetni kezdtem, majd a telefont Iza felé fordítottam.
Elolvasta és még mielőtt bármit mondhatott volna megszólaltam:
-Most úgy csinál, mintha semmi nem történt volna.
-De hát, lehet hogy nem történt. Most nehogy már annak a rib*ncnak higgy. 
Szerintem beszélned kéne vele.
-Az lehet, de egyenlőre még látni sem bírom..
Nem az első lenne. Tudod volt az az egész Jasmine-s ügy.. 
Bár akkor 'ártatlan' volt Jus, de most nem tudom.. Fogalmam sincs mit higgyek.
-Tudod mit, akkor ma csajos nap lesz. Ma nem szabad Justinra gondolnod és este pedig haza mész és tiszta fejjel beszélsz vele, oké?-kérdezte és mosolygott aranyosan.
-Mondtam már, hogy imádlak?-majd megöleltem.
Most őszintén mindenkinek ilyen barátnőt kívánok.(Burai Brigi♥)

A nap hátra lévő részét együtt töltöttük fagyizással, gépezéssel meg ilyenekkel.



Justin szemszöge:
Reggel fejfájásra ébredtem. Tegnap nem kellett volna annyit innom. Semmire sem emlékszem:S
Nagy nehezen kimásztam az ágyból.. Ugg papucs és egy melegítő naci fel és go to konyha, mivel nagyon éhes vagyok. Összedobtam valami jó kis szendvicset és gyors be is toltam. Utána elszaladtam mosakodni és a hideg vizet percekig engedtem arcomra, hátha jobb lesz tőle de nem..
Miután végeztem úgy voltam vele, hogy már felhívom Nellit, hogy hol van vagy valami. Reggel azt hittem elment boltba szóval nem igazán kerestem. De azóta már eltelt egy óra. Írtam neki egy üzit:
"hol vagy bébi?"
Majd a telefont a kanapéra dobtam és kerestem valami fejfájás csillapítót. Ugye a konyhából a kertre látni. Miközben kerestem a gyógyszer kinéztem az ablakon és megláttam egy csajt a kertemben.. Ez meg mit keres itt?-kérdeztem magamtól. Na mindegy, bedobom ezt a gyógyszer és aztán szépen elküldöm..
-Mit keresel itt?-álltam elé..
-Hát nem emlékszel?
-Kellene valamire?
-Csak a tegnap estére..
-Mert mi volt?-pillantásom egyre idegesebben égette bőrét..
-Annyit mondok, hogy jó vagy az ágyban..
Amikor kimondta azt hittem felrobbanok dühömbe. Nem csalhattam meg Nellit. Nem ihattam ennyit nem..
-Takarodj innen.-mondtam neki.
-Mi? Hogy mondtad?-nézett rám meglepetten.
-Takarodj te kurva, takarodj a házamból-most már ordítottam.

Azzal fogta a dolgait és elment. Forrtam a dühtől. Nem lehet igaz. Nem tehettem ezt vele. Nem akarom többé elveszíteni..
Felhívom.
Kicsöng..
De nem veszi fel. Istenem.. Ez a cafka biztos tele beszélte a fejét és azért ment el..


este:
Nelli még mindig nincs itthon. Komolyan aggódom. Remélem nem csinált semmi hülyeséget..


Nyílik az ajtó. Fejemet egyből felkapom. És végre meglátom őt. Életem szerelmét. Ma is, mint mindennap olyan gyönyörű. Meseszép barna haja felkötve. Arca áll fókuszban, de tekintete elkeserítő.
-Szia Justin. -köszönt teljesen ridegen.
Én próbáltam megölelni vagy megcsókolni, de nem engedte..
-Nelli, mi van?
-Mi az, hogy mi van?
Mit keresett az a csaj reggel a konyhában? hmm.. 
Lefeküdtél vele?
-Nem tudom..-sütöttem le a szemeimet..
Szemei teljesen elkerekedtek és felfutott a lépcsőn. Hallottam,amint sírni kezd. A szívem majd megszakadt, de nem tudtam mit tenni.. Én sem tudtam az igazságot.
Próbáltam utána menni, de bezárta a fürdőszoba ajtaját..
-Nyisd ki..
-Menj innen Justin..-hallottam a választ
Nem bírtam magammal és ...


Hosszú rész, yeee♥ Összejön ehhez a 10 komi? Annyi még sosem volt.. Mindig megakadunk 7-nél. Ráadásul a feliratkozók se jöttek.♥ Na mindegy. 1 fontos dolog, amit talán nem tudtok:


Imáddoom a Brigit. És csodaszép♥ Tudjátok, azt gondolja, hogy túl kicsi a szája,  nagy az orra, vastag az ujja, csúnya a mosolya, nem látszik a szemhéja, vastag a bokája... Ez egyáltalán nem igaz.. A világon a legszebb és legjobb ember akit megismertem. És, hogy mi hozott vele össze. Hát nem más, mint a közös háziorvos: Dr. Bieber♥ Kérlek, becsüljétek meg minden egyes belieber társatok és mindannyian szépek vagytok. Lesz a földön, olyan ember aki minden hibátokkal együtt fogsz szeretni. Szóval I love my readers and i love so much Brigi

10 megjegyzés:

  1. siess kövivel nagyon jóóóó :DDD

    VálaszTörlés
  2. kövit,király volt és meglesz a 10 komi :))

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó, főleg, hogy ilyen hosszú lett, aminek örülök és gratu.:) Siess a kövivel, amit szeretnék, ha ilyen hosszú lenne.:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon imádlak téged és a blogodat is.Soha ne hagyd abba az írást mert értesz hozzá.Most egy nagy és csúnya mosolyt csaltál az arcomra:)megpróbálom elfogadni magam ilyennek,akármilyen nehéz is.Nem tudom hogy köszönhetném meg hogy a barátnőm vagy.még egy dolgot köszönhetek jusnak.Ha ő nincs,akkor nem ismerlek.Jah és várom a kövit.Mindig a legjobbkor fejezed be én meg tűkön ülök :DD meg van a 10 komi bébii #neversaynever <3

    VálaszTörlés