2013. március 17., vasárnap

50.Fejezet

Berúgtam az ajtót. Lehet nem kellett volna, de nagyon ideges voltam..
Amint beléptem megláttam Őt. A kád mellett térdelt és egy penge volt a kezében. Nem hittem a szememnek. Miattam megint majdnem megtette.
-Azonnal dobd el azt a szart-ordítottam a földön kucorgó lányra.
-NEM-kiáltott vissza és ere fölé emelte az éles tárgyat.
Odaléptem hozzá és kivettem a kezéből. Most sikerült megakadályoznom, de mi van ha egyszer majd nem lesz ekkora szerencsém? Nem is merek belegondolni. Felvettem és magamhoz szorítottam. Végre nem ellenkezett. Talán ő is megölelt, bár nem vagyok biztos benne, de mindegy is. Miközben elvittem a szobánkig a fülébe suttogtam:
-Tudom, hogy nem csaltalak meg és be is fogom bizonyítani.
Ő nem felelt semmit. Ennyire makacs lenne vagy talán ennyire utál? 
Mikor az ágyhoz értem megkaptam a választ. Annyira ki volt, hogy elaludt a vállamon. Annyira sajnálom. Komolyan..
Befektettem az ágyba, betakargattam, majd elmentem gyorsan zuhanyozni. Nem tarthatott tovább 5 percnél, mert nagyon siettem. Siettem, hogy minél hamarabb visszaérhessek mellé az ágyba és vigyázzak rá.
Így is tettem. Bebújtam a takaró alá és átfontam derekán kezemet majd fejemet vállaira hajtottam. Nyitott szemmel pihentem, mert nem tudtam aludni egy szemhunyásnyit sem. Egész este azon járt az eszem vajon, hogy bizonyítsam be neki, hogy nem csaltam meg.. 
Már jó pár órája fent lehetettem, mikor eszembe jutott egy remek ötlet. 
-Ez az! mondtam ki magamnak a két szót.
Miután sikerült kitalálni valahogy az álom is elnyomott. De nem sokáig jártam álomországban. Reggel 8-kor kidobott az ágy.
Nelli még békésen aludt, ezért gyors kimentem a szobából, ne hogy felkeltsem. Lent a konyhát céloztam meg. Rendeltem reggelit egy közeli étteremből. Valami finomat akartam adni neki, amit én nem tudtam volna megcsinálni.
Nem sokkal a telefonhívásom után meg is érkezett a kaja. Megköszöntem a futárnak, majd tálcára pakoltam a sok finomságot. A tálcára tettem egy szál vörös rózsát is egy cetlivel megspékelve:
'Legyen szép a napod! Nekem el kellett menjek, de hamarosan jövök. Ölellek, csókollak: Justi'
Szép halkan bevittem szobájába és a feje mellett lévő kis szekrényre tettem.
Aztán halkan kibumfordiskodtam a szobából és utam a garázshoz vezetett. Tudjátok, beszélnem kell Ryannel a tervem megvalósítása érdekében. Lehet, hogy nem épp a legjobb módja a dolgoknak, de így legalább majd biztos be vallja az a kis ribanc.. Remélem estére megleszünk az egésszel!

Nelli szemszöge:
Reggel elég későn ébredtem. Olyan 11 óra magasságában. Amint kinyitottam a szememet egyből megpillantottam egy szál vörös rózsát. Ajkaim akaratlanul is felfelé gördültek. Pár másodperccel később megláttam a cetlit:
'Legyen szép a napod! Nekem el kellett menjek, de hamarosan jövök. Ölellek, csókollak: Justi'
Aranyosnak találtam ezt az egészet. Tegnap nagyon kilehettem, mert csak arra emlékszem, hogy haza jöttem .. : D Fogalmam sincs arról, hogy kerültem ágyba meg arról, hogy mi történt amiért ezt kaptam. De ha már itt van, akkor együk meg.
Reggelizés közben sokat gondolkodtam. Arra gondoltam, hogy igaza van Izának. Talán beszélnem kéne Justinnal erről az egészről. Végül is a múlt alkalommal sem miatta történtek azok a dolgok.. Majd ha hazajön elkapom.-itt kicsit röhögtem magamba, mert szerintem vicces szó az, hogy 'elkapom' Miután elfogyasztottam a reggelimet megszólalt a telefonom:
-Halo-szóltam bele, miközben kortyoltam egyet a vízből.
-Szia, Iza vagyok!
-Mizu csajszi? : ))
-Áhh, hallom jó kedved van. Beszéltél Justinnal ugye?
-Hát nem tudom, tegnap kicsit sok volt a bor-nevettem 
-hahaha-igen, tényleg! De figyelj most volt itt Jus és elrabolta Ryant.
-És?Állítólag legjobb haverok, nem? :D
-De, na mindegy. Shopping?
-Hát, hogy a viharba ne? 15 perc múlva találkozzunk a plázába.
-Oké csajszii. Puszii
majd kinyomta a telefont.
Csipkednem kellett magamat, mert észrevettem, hogy utcai ruhában vagyok, ami azt jelenti, hogy tegnap valószínűleg nem mosakodtam, szóval esedékes lenne.
10 perc alatt sikerült megfésülködnöm, natúr sminket feltenni, felöltözni és megmosakodni. Új rekord : ) Gratulációt elfogadok. : D
A házat bezártam majd autómba ültem és indultam is a plázába.
Kicsit kések, ahogy illik-állapítottam meg amikor órámra pillantottam.
Iza már idegesen várt, mikor hátulról megijesztettem.
-Te hülye-mondta majd megölelt.
-Én is szeretlek!-hülyültem.
-Akkor felkészültél a vásárlásra?
-Én nee.. : DD

Ezzel elindultunk és bevettük a plázát. Minden boltba benéztünk és egy csomó ruhát, cipőt és ékszert próbáltunk fel, aminek csak kb a töredékét vettük meg. Sok rajongóval is találkoztunk, készítettünk velük képet meg ilyesmit. Mondták, hogy majd mondjam meg Justinnak, hogy üdvözlik. Én persze, mindenki nevében átfogom majd adni : )
Este hat fele hulla fáradtan köszöntünk el egymástól. A nap egész jó volt, bár kicsit fura, hogy a fiúk nem hívtak egyszer sem. Na m1, remélem Justin már otthon lesz mire hazaérek.

5-10 perccel később sikeresen beálltam a garázsba és boldogan vettem észre, hogy nyitva az ajtó. Szóval itthon van a kis szívtipró. Ám mikor átléptem a küszöböt el állt a lélegzetem!.




Mint látjátok újabb rész rövid időn belül. Ez annak köszönhető, hogy meglett a 10 komi 2 nap alatt. Nagyon köszönöm nektek. Tök jó látni, hogy szeretitek a történetem. 50. rész. Kerek szám. Elég rég kezdtem a blogot. Mesés, hogy eljutottam idáig. Minek köszönhető? Hát nektek♥ Haa nem olvasnátok és komiznátok, már rég abbahagytam volna. Imádlak titeket♥
A következő rész 8+ komi után jön. 
Célok a következő részig:
1: Új feliratkozók! Annyira jó lenne, ha nem csak komiznátok ilyen odaadóan hanem aki olvas az igen is feliratkozna.
2:Mint látjátok megújult az oldal. Feltörtem, mint a büdös víz. Van zene lejátszó és chat is. Mostantól, amikor azt írom komi az jöhet chatbe is. Ott is ér. Vajon kié lesz az első chat bejegyzés?
3:Remélem tetszik az új háttér. Légyszi írjátok le a véleményeteket. Ja és aki komizik írjon egy zene számot, és akkor azt beteszem a lejátszóba. Így olyan zene fog menni, amit TI akartok♥


6 megjegyzés:

  1. Nagyonjoo! Az altalam valasztott szam, a: Just Like Them, One Time, vagy Lolly :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo Kövike :)
    (One Direction:One way Or Another)

    VálaszTörlés
  3. Annyira jó!:) Legyen egy párszor még ennyi rész.:DD Justin Bieber zene legyen,amiben énekel is.:) Várom a következőt. Amúgy jó az újítás!:D Niki.

    VálaszTörlés
  4. Imádommm...Siess a kövivel! :)
    Az zene az mindegy csak legyen rész,mert imádomm ezt a blogot!
    (Justin Bieber:-Lolly
    -That power
    one direction:-One way or another
    -Rock me

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jóóóóóó :)
    Zene : Justin Bieber - Believe full album , acoustic is és kb ennyi :)

    VálaszTörlés
  6. Wáá nagyon jóó:D kövit gyorsan:) Zene mind jó és jól összehoztad Gratula!:)

    VálaszTörlés