2013. június 9., vasárnap

70. Fejezet

Sziasztok! Arra kérek mindenkit, hogy aki elolvasta ezt a részt komizzon és írja le, hogy milyen volt az egész blog. Azoktól is várom a komikat akik nem most olvassák(2013.06.09), hanem később. Mindig olvasgatni fogom a komikat és remélem lesz 10-20 ez alatt a rész alatt!

Justin szemszöge, 15 évvel később:
-Egy fehér szobában ébredtem. Azt sem tudtam, mi van és hogy hol vagyok.
Amikor először kinyitottam a szememet anyát láttam meg. Próbáltam neki szólni vagy jelezni, hogy ébren vagyok, de nem nagyon ment.
Aztán kezemre borult és beszélni kezdett hozzám:
'Drága kisfiam. Ígérem túl leszünk mindenen. Én és Leah itt leszünk neked. Mindig melletted leszünk és támogatunk majd..' Mondta volna tovább, de végre észrevette, hogy ébren vagyok, mert sikerült megmozdítani az ujjamat.
Ettől csak még jobban sírni kezdett majd felállt és kisprintelt a szobámból.
Legközelebb egy orvossal jött vissza. Egyből mindenféle vizsgálatokat végzett el rajtam.
6-féle lámpával a szemembe világított meg ilyesmik. Aztán mikor körülbelül fél órával később békén hagyott, beszélni akartam anyához. Tele voltam kérdésekkel.
Első és legfontosabb kérdésem az volt, hogy mi van a többiekkel és hogy miért nem egy szobába vittek minket. A második pedig az, hogy ki a fene az a  Leah akiről az előbb beszélt.
Talán ő mentett meg minket a balesetből?
Igen, arra emlékszem, hogy autóbalesetünk volt. Neki ütköztünk egy fának, de innentől kezdve minden kiesett.
Tehát, mint látjátok tele voltam kérdésekkel, de nem tudtam beszélni. Akárhogy is próbáltam nem ment.
Fogalmam sincs mi a fene van, de egy hang sem jön ki a torkomon. Anya egyfolytában beszél hozzám, de én nem tudok neki semmit se mondani. .

Másnap reggel amikor bejött reggel a doktor úr, hallottam amint anyával beszél:
'Nézze Mrs.Malette nagyon sajnálom, de azt kell, hogy mondjam a fiának újra kell tanulni beszélni és járni,
mivel a baleset során lába és feje súlyosan megsérült. A jó hír azonban, hogy keze csak részlegesen sérült meg ezért fogunk neki adni egy papírt és egy tollat. Így tehát fog tudni kommunikálni. A beszédről pedig annyit, hogy egyenlőre nincs hangja, de amint visszajön olyan 1-2 hónap múlva minden újra kell neki tanulni. A betűket, a hangokat, a szavakat, egyszóval mindent.'-
Emlékszem teljesen ledöbbentem. Mi az isten? Nem hiszem el! De hát én az éneklésből éltem és most nincs hangom? Mi lesz így? 
Egyből kinyitottam a szememet, hogy jelezzem itt vagyok és hallottam mindent.
Anya egyből odajött hozzám és kezem után kapott. Magyarázkodni kezdett. De nem érdekelt. Most csak egyetlen kérdés járt a fejemben. Mi van a többiekkel?
Ezért kezemmel imitálni kezdtem az írást. Anya egyből megértette, hogy mit akarok.
Oda hozott egy tollat és papírt. Írásom eléggé csúnyácska volt, de ki lehetett olvasni.
Óriási betűkkel írtam fel egy szót a papírra:
-NELLI!
Anya megadóan lehajtotta fejét és belekezdett.-itt előjöttek az első könnycseppek, de szerencsére Ő itt volt velem és simogatni kezdett.-
-Nagyon sajnálom, Justin. De rajtad kívül csak egy ember élte túl a balesetet.
Szemembe könnyek gyűltek. Senkit sem akartam elveszíteni, de reménykedtem benne, hogy Nelli volt az.
Ismét írni kezdtem, megint röviden és tömören:
-Ki?
-Leah-felelte anya-még mindig a földet nézve.
Ráfogtam kezére és hatalmas szemeimet rá vettem. Szemeimet mik tele voltak könnyel. Hogy miért?
Mert ha ez a Leah élte túl, akkor mindent elvesztettem amim eddig volt. Ryanéket és a szerelmemet is.
Szerintem anya nem értette, hogy mit akartam ezzel kérdezni, mert kiment a szobából.
Abban az öt percben csak ez járt a fejemben:

(mindenki játssza le)
Aztán nem sokkal később megérkezett anya. Valamit tartott a kezében, de nem láttam, hogy mit, mert olyan picike volt-itt felnevettem- Aztán közelebb jött és megpillantottalak.
Olyan apró volt, hogy ki sem látszott a pólyából.  Egész keze csak anya egyik ujját 'takarta be'.
Anyára néztem kérdőn, mire ő egy halvány mosolyt küldött.
Ekkor esett le, ki is ő. 
-Én voltam, igaz?-kérdezte Leah mosolyogva miközben egyre szorosabban ölelt, mert egyre jobban sírtam.
-Te volt kincsem!-öleltem át én is.
Abban a pillanatban döntöttem úgy, hogy felépülök és mindent megteszek azért, hogy olyan legyek, mint a baleset előtt.
Azért, hogy gondozni tudjalak téged és ha már anyukád nem lehet-itt megint jobban sírtam-én legyek a legjobb apa akit valaha is kívánhattál.
Itt most már ő sem bírta. Ő is elsírta magát.
Mondhatom szép szombat esti program. :) Apa és lánya együtt sírnak, miközben szorosan ölelik egymást.
-Szóval ezért vagyok ilyen alacsony és törékeny?-kérdezte könnyektől csillogó szemmel.
-Nem tudom csillagom, mert nem vagyok orvos, de valószínű.
-Köszönöm apa!
-De hát mit kicsim?-kérdeztem mosolyogva és sírásomat kissé elfojtva.
-Hogy TE vagy az apukám-hangsúlyozta ki a TE szót.
-Annyira szeretlek!-szorítottam magamhoz-Ezért az egy mondatért csináltam mindent az utóbbi 15 évben.



Hát, ide is elértünk. Az utolsó részhez. Nem gondoltam volna, anno, hogy eljön, de itt van.
Kettős érzések vannak bennem. Kár, hogy vége lesz a legelső blogomnak, de úgy érzem, már nincs kinek írjam, mivel kevesen olvassátok. De köszönöm azoknak akik itt voltak végig és komiztak. Nagyon sokat jelentetek nekem és köszönöm, hogy olvastátok a történetemet. Tudjátok, hogy továbbra is megtaláltok a másik két blogomnál és örökké itt leszek az olvasóimnak. Nagyon szeretlek titeket!






29 megjegyzés:

  1. A 19,618 az neked kevés??? Elég sokan olvastuk, ahhoz, hogy tudd mi itt vagyunk neked. :) Nagyon szomorú vagyok , mert nem így gondoltam, hogy vége lesz. Isteneeem :'((( Annyira szomorú vége lett. Most arra, hogy befejezted a történetet rátettél még egy lapáttal, hogy csak Justin és a kicsi élte túl. Úristeeeen, ezt nem bírom. :(((
    De annyira jó volt ez a sok rész, az egész történet. Annyira imádtam. A szerelmesek közti érzelmeket. Vitát, szeretetet, szerelmet, hiányérzetet, fájdalmat áhhh nagyon klassz volt. És már írtam, hogy nem fogom elfelejteni a történeted. A gyerekeimnek el fogom mesélni. Nagyon örültem, a többi blogodnál meg ott leszek. És izgatottan fogom átélni a rész olvasásával töltött perceket. Wáááá nagyon nagyon nagyon jó voooolt. Imádtam, imádom, imádni fogom. Imádlaaak, puszi. ♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A közel 20 E megtekintés mit sem ér, ha 3-4 kommentet kapok! Nekem a komik számítanak :S
      Olyan édes vagy én meg elmesélem a gyerekeimnek, hogy mennyire édes vagy :))
      Köszönööm, én is imádlak, puszi:)♥

      Törlés
  2. Nem tudom,hogy most mit érzek,amiért vége lett a blognak!Igazából szomorúságot!Nagyon szerettem és az egyik legjobb blog volt-hozzá teszem,hogy mind helyesírásilag,mind történetben.Ennek az résznek az elejét egyáltalán nem értettem,majd a végére rájöttem-hosszas gondolkozás után-,hogy miről is szólt valójában.Nem titkolom,hogy még azért egyszer-kétszer elfogom olvasni elölről a blogot,majd minden egyes X-nél sírva fogom megnyomni.Most sem történt másképpen.A babás fénykép után sírógörcs kíséretében olvastam tovább.A végéhez,viszont kifejezetten örülök,hiszen majdnem minden blog Happy End-del végződik és ez a blog a kivételek között volt!Köszönöm,hogy megírtad nekem/nekünk ezt a blogot és csodás napokat rendeztél nekünk,hogy azon gondolkozunk,hogy mi is lehet a következő részben!
    Nagyon szerettem ezt a blogot!Örülnék,ha azért kommentemre pár szóval válaszolnál!
    Még egyszer köszönöm,hogy megírtad,a további blogjaidat ugyan ilyen buzgón fogom olvasni/olvasom.Sok sikert a többihez!
    Reginaaxx <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Regii én úgy imádlak :)
      Köszönöm eme kedves szavakat. Ti pedig engem tesztek boldoggá ezekkel kommentekkel :)
      Nagyon köszönöm, hogy itt voltatok nekem és komiztatok :) Hát igen ez a blog kivételes, ilyen szempontból!
      Köszönöm, hogy a többi blognál is velem tartasz :)♥
      Remélem ott is tudok neked pár szép pillantot szerezni :))

      Törlés
  3. Igazabol..nem is tudom, mit mondjak. Imadtam a blogod, nagyon imadtam. Vagyis..meg mindig imadom. A Nelli es Justin kozotti folyamatosan tombolo hurrikant, ami magaba foglalja a szerelmuket, a veszekedeseiket, a mosolyaikat..egyszoval minden kozos dolgukat. Hianyozni fognak, de tudom, hogy itt lesznek..mindorokke.<3 puszillak, Vicka:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen a támogatásod és a szereteted :)♥
      Puszi, Vivii

      Törlés
  4. Sajnálom, hogy utolsó rész, de kárpótol, hogy legalább valamennyire szép vége lett. Bevallom, megkönnyeztem, miközben olvastam, hisz olyan megható a kötelék közöttük. Sajnálom, hogy mindenki meghalt a balesetben, de jó, hogy a kislány túlélte. A másik blogodat is követni fogom, mert imádom! Soha ne hagyd abba az írást! ;)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szerettem ezt a blogot...
    Mikor bekapcsoltam a zenét és olvastam tovább..sírtam..:'(
    Annyira rossz h Nelli meghalt és Juss úgy maradt..:(( jajj Istenem..:'( :'( <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen. Egy zene nagyon sok minden elmond amit a szavak nem igazán!! :) Köszönöm, hogy szeretted

      Törlés
  6. Rohadt sokan olvassak a blogood basshus el sirtam magam kerlek ha egyszeresz ledved irj egy reszecsket mert nagyon szeretjuk es olyan mintha egy csalad tagunkat vesztenenk el (en legalabb is ezt erzem!!) :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyelek is meg:$ Köszönöm szépen, de nem hiszem, hogy írok már részt : (

      Törlés
  7. hát én is elkezdtem 2 napja olvasni a blogodat:))Már elolvastam az egészet és: NAGYON NAGYON TETSZETT!!!<33 hát én azért máshogy reméltem a végét és hogy happy end lesz és hogy Nelli túl éli de azért ez sem lett rossz!!!nekem az egész blog nagyon tetszett!!És csak így tovább!;)

    U.I.: a másik blogodat is olvasni fogom;))<33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát ez így sikerült. Nem akartam happy endet, mert majdnem minden blognál az van. Szerettem volna, ha különleges. Köszönöm, bár nem tudom melyikre gondolsz, mert 2 van ezen kívül?♥

      Törlés
  8. szia :) díj nálam :)
    http://ifoundhimjb.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, bár nem tudtam, hogy olvasod a blogot :)

      Törlés
  9. Uramisten.Most itt bőgök a gép előtt.Egyszerüen imádtam ezt a blogot.Sohasem fogom elfelejteni mennyi örömöt okozott nekem egy-egy rész és amikor megneveztél a részek után,és hogy mennyi mindenen átsegített.Egyszer biztos újra olvasom.Ez volt a kedvenc blogom.Minden nap vártam az új részt.Nem tudom elhinni hogy vége és hogy ilyen szomorúan.Soha ne add fel az írást.Ezzel a bloggal jobbá tetted az életemet.Köszönöm<3 mindig emlékezni fogok erre a történetre.

    VálaszTörlés
  10. Ez...ez a blog megérintette a szívem...alig birtam ki sirás nélkül..ne hagyd abba könyörgöm..vagy...vagy kezdj egy ujabbat!hihetetlenül jól írsz és ezt ki kell használnod!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://imafraidtojustin.blogspot.hu/ ez az új blogom :))

      Törlés
  11. hú b*szus el sirtam magam bocs hogy edig nem írtam csak ma találtam de nagyonjó lett csak szar hogy meghaltak :'( na most megyek sírni :'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond. Örülök, hogy tetszett:) Ne sírj!

      Törlés
  12. Meghaltak :'( !!! :'( miért? olyan jó volt a blog
    !!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  13. Nagyoon nagyoon jo volt a blogodat olvasni. Imadtam.

    VálaszTörlés
  14. Imadtam a blogot:( kár hogy vége

    VálaszTörlés