2013. március 23., szombat

52.Fejezet

Elkészült a blog trailer videója. ITT. megtudjátok nézni. Komizzatok és nyomjátok a lájkokat!

-Te kis szemét-mondtam röhögve-Most én leszek felül, bibibíí-majd gyorsan fordítottam helyzetünkön.
-De ne már.. Én akarok felül lenni-gyerekeskedett két csók között, majd végül átfordultunk és ő lett felül.
-Nem Bieber.. Tegyél le rólaa.-majd ismét következett egy forgás.
Az elkövetkezendő pár percben folyton változott a helyzetünk. Csak forgolódtunk, míg végül sikeresen leestünk az ágyról. A fejem egy hatalmasat koppant.


Justin szemszöge:
-Úristen! Nelli. Jól vagy?-kérdeztem ijedten mikor leestünk az ágyról.
Nem válaszolt.. Nem.. Nemm..
Nem lehetek ennyire ügyetlen. Vállait kezeim közé szorítottam, majd enyhén megráztam.
-Nelli, kicsim. Ébredj már..
De most sem érkezett válasz.
Ez most már tök komoly volt. Elég rendesen beütötte a fejét. Azonnal hívom a mentőket. A telefonom a szekrényen volt, szóval kicsit ott kellett hagyjam, amíg gyorsan elmentem a telómért.
Épp tárcsázom a számot, mikor két kis lábacska éri a hasamat és két kéz kulcsolódik nyakam köré.
-Visszakaptad. Blee-nyújtotta ki nyelvét majd végig nyalta a fél arcomat.
- Ahh. Hogy lehetsz ilyen?-mondtam nevetve és megkönnyebbülve.
Lassan, de biztosan haladtunk az ágy felé, ahol ledobtam hátamról. Amint leért megfordultam, két lábát szét tártam és közöttük bebújtam, majd ajkait vettem célba. Hevesen csókolni kezdtem. Már nagyon vágytunk, mind ketten arra..
Tudjátok, amit minden rendes felnőtt ember csinál. Már annyira, hogy nem kellett semmi előjáték vagy ilyesmi.
Egyből a lényegre akartunk térni.
-Akarod élet?-kérdeztem halkan tőle.
Ő pedig erotikusan fülembe súgta:
-Hogyne akarnám?
Majd nyúltam volna az éjjeli fiókba, ahol a védekezésre alkalmas eszközt tartjuk, de üres volt.. 
Kezeimet a fiók egész területén végigvezettem, de sehol semmi..
-A picsába..-mormogtam.
-Mi van bébi?-kérdezte tekintetét rám szegezve..
-Nincs gumi..
-Nem baj. Egy alkalomtól nem lesz semmi-mondta.
-Miii? Nem.. Nem akarok még gyerekeket.. Sosem néztél felvilágosító műsort? Elég egy alkalom is.
-Ne aggódj már ennyire, gyere-hívott ujjaival.
-No babyy. Sorry.

Durcisan felöltözött és elbújt a takaró alatt. Nem értem. Első a biztonság. Szerintem..
-Naa, ne legyél már ilyen. Noszogattam.
Erre csak még jobban magára húzta a takarót.
-Hát jó.. Akkor kénytelen leszek ezt tenni..
Azzal lerántottam róla a takarót és teljes erőmből csikizni kezdtem.
Ő csak sikongatott, rugdosott meg ilyesmik..
-Jus, haagy..  haagy. Hagyd abba-próbálkozott kimondani két röhögés között.
-Csak akkor ha megígéred, hogy nem haragszol rám.-cukkoltam.
-Akkor csak csikizz tovább-hülyült.
-Te mondtad..
Majd még jobban csikizni kezdtem. 2 perc sem telt bele így kiáltozott:
-Szeretlek Justiiin. Szeretlek..
Így már jó..:D Majd befejeztem a csikizést. 
Szorosan összebújtunk az ágyon és elnyomott minket az álom.
Reggel fura zajra keltünk.
Résnyire kinyitottam a szememet és megláttam . . .


Hellooka:33 Remélem tetszik a rész. Az előzőhöz 10 komit kaptam(chattel együtt). Tök jól esett komolyan mondom. Köszönööm.♥ De, mint tudjátok van egy másik blogom is. Ott még csak 800+ a nézettség és ugyan ennyi feliratkozó. Itt 8000+. Hogy van ez? : ' ((♥

6 megjegyzés:

  1. váááá nagyon jóó kérlek siess köviveeel!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Tenyleg szuper lett! Siess a kovivel!! *-* <3333333

    VálaszTörlés
  3. ááá siess mer nem tudok várni :DDD

    VálaszTörlés
  4. Még mindig nagyon jóóó.:D És olyan szép az a videó, nagyon szuper lett. Így tovább!:) Niki.

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jo.imadlak siess<3

    VálaszTörlés