2013. március 31., vasárnap

55. Fejezet

Nelli szemszöge:
Már két-három napja annak, hogy nem beszéltem Justinnal! Még nem tudnék vele szóba állni, bár ő mindennap felhív és olyan nehéz megállni, hogy ne vegyem fel.
Hogy miért? Tudjátok, bármit tesz, ő akkor is az én Justinom lesz és képtelen lennék újra elengedni, mert borzalmas volt nélküle az a két év. Nem tudok rá igazán haragudni, de akarom, hogy tudja, hogy nem tehet meg akármit.
Az pedig, hogy hol élek? Mit gondoltok, hol lakhatnék? Szüleim tudomást sem vesznek rólam, a házamba beköltöztek Justinék, szóval egyetlen hely Loui...
Ne ítéljetek el amiatt, mert az exemnél lakok, de nem volt  hová mennem. Mind a ketten tisztában vagyunk a helyzettel és nem él vissza egyikünk sem.
Bár amikor ott álltam az ajtójában egy bőrönddel a kezemben kicsit félre érhető lehetett a dolog.
Végül is elmondtam neki mindent töviről hegyire. Sőt mi több, kieszeltünk egy remek tervet, amit majd a későbbiekben megtudtok.
Loui megengedte, hogy meghúzzam magamat nála, amíg le nem nyugszanak a körülmények meg ilyesmik.


Justin szemszöge:
Ma otthon vagyunk a kicsikkel. Itt van Em is. Apáék elmentek valahova. Igazából nem tudom hova, de mindegy is. Áthívom Ryant és kicsit videojátékozunk, gondoltam magamban. A telefonom után nyúltam, mely a zsebem mélyén lapult. Tárcsáztam a számot, melyet haverom rögtön fel is vett.
-Héé, tesó! Mi van veled?
-Csőő broo! Semmi sok, arra?-mondta átlagosan.
-Nem túl jók a dolgok. Átjössz?
-Naná. 
-Kösz.
-Ja, Justin!
-Igen?
-Iza kérdezi, jöhet-e ő is?
-Hát most nincs itthon Nelli..
-Ja ok, akkor majd megyek. Cső
Majd mielőtt választ adhattam volna, letette.
Amíg meg nem Jön Ry, lemegyek a többiekhez.


-Szia Justin! A kicsiknek már nagyon hiányoztál, na meg persze nekem is!-adta elő nyálas hangon Em.
Nem tudom igazából mi van velem, mert külsőre tökre bejön, meg minden, de rossz érzésem van vele kapcsolatban.
Válaszom végül csak egy fél mosoly lett.
-Na mit akartok játszani?-kérdeztem a kicsiket, miközben sorra ugrottak az ölembe.
-Hercegnőset! Pókembereset!-mondták egyszerre
-Valami egyformát?
-Nyem. Én nem leszek hejcegnő-mondta durcisan Jaxo.
-Értettem, kapitány!-bohóckodtam.
-Mit szólnátok bújócskához?
-Okéé.-egyeztek bele hiperszupermega gyorsan !
-Ki bújiik?
-Hát mii Justiin-mondták édin.
Mikor elkezdtem számolni, Em a hátam mögé jött és befogta a szemem.
-Mi csinálsz?-toltam el magamtól?
-Csak, hogy ne csalj!
-Nem szoktam. és tudod mit? Én nem akarok tőled semmit! Nem fogom miattad és a tegnap miatt elveszíteni Nellit. Megértetted?
-Oh! Dehogynem. Akarsz engem Bieber.
-Nem.
-Ebben az esetben tönkre teszem a kapcsolatod és én itt leszek, hogy megvigasztaljalak!
-Hogy, Te mekkora egy...-de mielőtt befejezhettem volna a mondatomat, csöngettek.

-Cső tesó!-üdvözöltem az ajtóban álló Ryant.
-Csá-pacsiztunk le.
-Gyere, menjünk fel.

Mikor beértünk a szobába, nem bírtam. Mindent Ryan nyakába zúdítottam. Elmondtam neki a dolgokat.
Tudtam, hogy ő megfog érteni.
-Figyel, szerintem hívd fel. Hátha felveszi. Már eltelt 3 nap, biztos kicsit lenyugodott már.
-Oké, megpróbálom.
Majd félve készülékemért nyúltam és beütöttem a számot.
-Még nem nyomta ki-suttogtam Ryannak, mire ő csak felmutatta nagy ujját.
Nem sokkal később meghallottam bársonyos hangját:
-Halo?
-Szia Justin vagyok!
-Akkor miért rejtett számon hívsz?-éreztem, hogy egyre feszültebb lesz.
-Hogy felvedd. 3 napja eltűntél. Azt sem tudom mi van veled. Aggódom.
-Tudod, akkor aggódtál volna mikor megcsókoltad azt a ribancot!
-Mi?  Mikor csókoltam volna meg? Miről beszélsz?-próbáltam tagadni mindent.
-Justin láttam..
2 perc néma csend után, megszólalt:
-Holnap átmegyek a többi cuccomért. Szia.
azzal letette.
-Istenem..
Hogy lehetek ennyire béna? Csak én tudok így elrontani mindent.. Utálom magam, gyűlölöm!!!
-Nyugi, tesó! Minden rendben lesz. Hidd el. Holnap átjön és megbeszélitek a dolgokat!
-Köszi, hogy itt vagy-majd megveregettem vállát! Elvégre a fiúk nem ölelkeznek!


~Másnap:
-Nyitom-ordítottam ki reggel 10-kor a nappaliból.
Tudtam, hogy Nelli az, de azért kinéztem az ablakon.
Ekkor viszont, olyat láttam, amit nem kellett volna... !



Istenem 11 komi! Fantasztikusak vagytok. Köszönöm szépen! Nagyon sokat jelent nekem ez.
És a nézettség is 9000+. Szerintetek megtudjuk csinálni, hogy mire írom kövi részt, addigra 9500 legyen?
Az nagyon szuper lenne! Másrészről pedig még nem említettem meg a 11 feliratkozót! KÖSZÖNÖM! Ennyit mondhatok. Imádlak titeket. 
Kövi rész: 8+ komi!

9 megjegyzés:

  1. sieeeeeees a köviveeel!!!!!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  2. Mindig a legjobbkor fejezed be :(( amugy nagyon jo remelem nelli nem ugor egybol justin nyakába ...megérdemli most!

    VálaszTörlés
  3. Ahhh...Imádomm...Siess a kövivel! .) <3

    VálaszTörlés
  4. Már van egy sejtésem, hogy mit látott, de ezt inkább meghagyom magamnak. Örülök neki, hogy ez a véleményed rólam/blogomról. Nagyon jól esik. :) Kaptál+ 1 blog követőt. ;) Remélem ezzel örömet szereztem neked. :) Puszi!

    VálaszTörlés
  5. Aaaaaa siess a kövivel!!!!:DD Nagyon izgalmas és kíváncsi vagyok!:$$$ áá nem férek a bőrömbe :$$ :DD Niki.

    VálaszTörlés
  6. Siess a kövivel.legjobb blog.remélem extra hosszú rész lesz*-*~Renii

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jóóó . Kövit gyorsan .

    VálaszTörlés
  8. Siess a kövivel!:)

    VálaszTörlés