2013. április 3., szerda

56. Fejezet

Nelli és Louis csókolóztak..
-Mi a sz*r? gondoltam magamban.
Egyből kinyitottam az ajtót és ordibálni kezdtem:
-Te mit képzelsz magadról?-löktem meg Louit.
-Justin hagyd abba-kiáltott rám Nelli-most legalább megtudod, nekem milyen érzés volt.
-Nem érdekel! Nem hozzád beszélek, szóval menj az utamból!
-Te mi a jó francot képzelsz magadról? Megcsókolod a barátnőmet a házunk előtt?
Eszednél vagy?-löktem rajta még egyet!
-Nyugodj le, tesó! Nem kell itt a balhé.
Miért nem akkor voltál ekkora legény, mikor ismét megcsaltad?-idegesített tovább.
Már nagyon közel voltam, ahhoz, hogy bemossak egyet neki

-Mit mondtál? Nem tudsz te semmit, rólam! Takarodj a házamtól.
-Justin, ez nem a TE házad!-szólt közbe megint Nelli és kicsit hátrább lökött az ex barátjától.
Louis természetesen, most hogy előttem volt Nelli keménykedett. Tudta, hogy őt az életben nem bántanám és a háta mögül könnyű lesz pofázni. Már bocsánat, hogy így mondom, de ő nem beszél..
-Elég szégyen, hogy egy lány véd meg. Nem gondolod?-röhögött hátulról.
-Takarodj innen.
-Mi van? Félsz Bieber?
-Takarodj!-ordítottam rá ismét.
-Nevetségesen gyerekes vagy.
Ennél a mondatnál elszakadt a cérna. Kikerültem az előttem álló gyönyörű lányt és odamentem ahhoz a senkihez.
-Most pofázzál!-kiabáltam rá.
Itt már egy szót sem szólt..
-Most akkor melyikünket kell megvédeni?
Majd fogtam és egy olyat behúztam neki.
-Justin te normális vagy?-jött egyből oda életem szerelme.
-Most nehogy már rám haragudj. Nem hallottad miket mondott?
-De te megütötted. Komolyan nem hiszem, hogy magadnál vagy.
Azzal odament a földön fekvő fiúhoz, felkanalazta és beültette az autójába. Gondolom, megint hozzá mentek.
Bementem a házba és becsuktam az ajtót. Majd idegesen hajamba túrtam..
Gratulálok Justin! Ezt is elszúrtad.


Miután lecsendesült ez az egész ügy, csak az járt a fejemben, hogy nem akarom elveszíteni. Nélküle egy senki lennék, ismét. 
Számtalanszor próbáltam hívni, de még csak fel sem veszi. Mi több, még annyira sem érdeklem, hogy kinyomja. Nem.. Megvárja, amíg az üzenetrögzítő bekapcsol. Már 100 meg 100 üzenetet hagytam, de konkrétan le sem szarja..
De ma este koncert. A rajongóim nem láthatják, hogy szomorú vagyok. Mindent bele kell adnom!


Nelli szemszöge:
Istenem.. Komolyan nem értem Justint. Miért kellett megütni szegény Louit.
Miután sikeresen az autóba raktam, beszélni kezdtem hozzá:
-Hát ez nem úgy sült el, ahogy terveztük!
De azért remélem jól vagy!-mondtam egy fél mosollyal az arcomon.
-Meg vagyok, meg vagyok.. De nagyobbat tud ütni, mint gondolná az ember.
Egy darabig biztos megmarad bennem a dolog.-mondta ő is nevetve.
-Majd otthon leápollak.
-Kösz, az jót tenne!


Mikor haza értünk, szavamat betartottam és leápoltam a Justin által okozott sérüléseket, de Loui nem bírta ki. Minden egyes törlésnél felszisszent.
-Nyugii, már nincs sok!-mondtam neki.
-Hála az égnek!

-Na kész is! Nem haltál bele, mint látod!
-Figyelj Nelli!-tűrte hajtincsemet a fülem mögé-tudod tök jó volt az a csók..
Szerinted nem kéne megpróbálnunk? Újra.. Nem voltunk mi olyan rossz páros!
Azzal lehunyta szemeit szállásadóm és közelíteni kezdett ajkaival..
-Te normális vagy?
-Most mi bajod?
-Azt hittem benned bízhatok, rád számíthatok!
De rájöttem, te is csak fiú vagy..


Még szerencse, hogy nem pakoltam ki csak néhány holmit, mert egy percig sem akarok tovább maradni az biztos.
-Kösz a vendéglátást! Csáá..-dobtam oda neki a ház kulcsait.
-Most ne csináld már ezt-hallottam még, de már nem érdekelt annyira, hogy visszaforduljak.

Most már viszont tényleg nincs hova mennem.. 
De hál' istennek eszembe jutott egy remek ötlet. Pár napra leugrok Miamiba. Ott kipihenhetem végre magam és átgondolhatom a dolgokat. Legalább nyugtom lesz. Szóval beültem az autóba és vezetni kezdtem.
Estére vagy olyan délután hat felé már oda is értem. Kivettem egy szobát.
Gyorsan lefürödtem, majd lementem kajálni valamit. Tök jó, mert találtam csirke húsit és azt ettem salátával.
Aztán, mivel elég hosszú volt az út lefeküdtem.


~Reggel:
A Nap sugarai ébresztettek. Olyan jó érzés volt, úgy kelni, hogy semmi dolgom és senki nem fog zavarni.
Úgy döntöttem, hogy reggelizés után lemegyek a partra napozni. Elég fehér vagyok, szóval jót fog tenni!




A parton:
Már egy ideje itt sütkérezek a napon, mikor hirtelen megcsörren a telefonom.
-Halo?-szóltam bele.
-Nézz előre-hallottam!

Úristen, úristen, úristen *----------*




Úgy opció 'KÉPEK' címszó alatt. Szóval létrehoztam egy új kis részleget, ahova szerintem szexi képeket fogok feltölteni a férjünkről. A képek letölthetők, szóval hajrá! Köszönöm a 11 komit ismét. Remélem tetszik a rész, bár most kicsit eseménytelen, de majd a következő részben. Na ott lesznek izgalmak! A gifek szerintem nagyon édik. Azért tettem bele, hogy kicsit jobban bele tudjátok magatokat élni. A következő rész, most különleges módon fog következni. Mint látjátok közel vagyunk a 10.000-es nézettséghez és szeretném, ha elérnénk. Ezért próbáljátok meg minél többször megnyitni az oldalt, hogy meglegyen, mivel a kövi rész úgy jön, hogy :  8+ KOMI ÉS 10.000+ NÉZETTSÉG! 

7 megjegyzés:

  1. Legjobb resznel :'DD varom a kovit!

    VálaszTörlés
  2. OMG miért a legjobb résznél *.* nagyon jo lwtt KŐVI:))

    VálaszTörlés
  3. Siess siess siess sieeeeeeeess!!!!!!*-* Nem bírok várni.:$$$$$ Niki.

    VálaszTörlés
  4. Siess siess a kovivel!!!!!!!!!!!!!!!!:)

    VálaszTörlés
  5. Azta de jóóó lett ... :) írjad tovább mert baj lesz ... :) kövit <3

    VálaszTörlés
  6. Siess.nagyon swag :D

    VálaszTörlés
  7. Történek itt a dolgok!Van egy sejtésem, hogy ki lehet ott, de lehet, hogy tévedek, de mindegy is!Reméljük hamarosan kiderül, hogy ki volt a rejtélyes telefonáló! :) Csak így tovább! ;) A desing nagyon tetszik! És a gifek is nagyon jó ötletek, mert ezzel élvezetesebbé teszi az olvasást! Csak így tovább! :)

    VálaszTörlés