2013. április 8., hétfő

57. Fejezet

Felpillantottam és megláttam legjobb barátnőmet, Izát.! Annyira örültem neki. Ti is biztos tudjátok, hogyha valami nyomja a lelketeket, akkor a legjobb barátnőknek elmondhatjátok és ő segít.
-Istenem.. Sziaa!-ugrottam egyből a nyakába!
-Sziaa! Hát te mit keresel itt?-öleltük még egymást szorosan.
-Hosszú..-sóhajtottam egyet. Te?
-Mi Ryannal 'nyaralunk'-azzal előjött háta mögül a szőke hajú fiú és kezét magasba emelte.
-Szia Ryan-köszöntöttem kicsit megilletődve, majd megöleltem.
-És meddig maradtok?-folytattam rögtön a beszélgetést.
-1 hetet. Te?
-Az jó. Én csak pár napot amíg kiszellőztetem a fejemet.
-Aha-mondták egyszerre.

Aztán abba maradt a beszélgetés. Ők lepakoltak mellém és mentek fürödni. Olyan aranyosak voltak együtt.
Ugyanúgy mókáztak a vízben, mint annak idején mi Justinnal.. 
Hiányzik. Most már kimondom. Tudtam, hogy előbb utóbb ezt fogom érezni, de ilyen hamar? Erre nem gondoltam volna.

Egy félórával később kijöttek a szerelmesek a vízből és odatelepedtek mellém.
-Hé csajok! Kértek egy fagyit?-kérdezte Ry, mire mindketten hatalmasat bólintottunk!
-Akkor mindjárt hozom :)-küldött egy mosolyt majd elindult.

-Nelli!-szólított meg Iza
-Hmm?
-Tudom.. Ryan elmondott mindent. Beszélt Justinnal. Aki elég rosszul van, a dolog miatt.
-Nem érdekel-próbáltam úgy tenni, mintha valóban így lenne, pedig valójában nagyon is érdekelt.
-Nelli.-simított vállamra legjobb barátnőm.-Mindenki tudja, hogy mennyire szereted.
-Na jóó.. Tényleg és már nagyon hiányzik. Azt hiszem este el is indulok haza!
-Mi? Ne már! Legalább estére maradj.
-Talán.
-Szóval igen? Egy tök jó étterembe megyünk. Gyere te is!-kérlelt, mint egy kis gyerek.
-Jól van. Ott leszek-majd megöleltük egymást.
Pont jókor mert Ryan most ért vissza!



~este:
A vacsorára egy sima fehér combközépig erő ruhát választottam. Szerintem nem volt túl sok.
Mikor odaértünk az étterembe az asztalunkkal szemben megláttam egy helyes fiút. Háttal állt nekem, de az alkata meg úgy minden tök jó volt. 
A következő pillanatban megfordult és megláttam...



10.000+ köszönöm szépen! 7 komi? Egy 10.000 blognál ez nem túl sok. 5000 blogoknál jön 10-15. Szeretném, ha aktívabbak lennétek, ezért most csak egy rövid részt írtam. Ha szeretnétek, hogy legyen folytatás 10 komit kérek! Amíg nem lesz meg nem írok!!!! A kommentbe szeretném, ha válaszolnátok az alábbi kérdésekre.
#1: Van itthon egy remek könyvem, amiben gyönyörű idézetek vannak. Szeretnétek, ha egy külön részbe feltölteném őket?
#2: Chat használat megengedett!!!!!
#3: Szeretnétek olyat, hogy új lapon nyitok egy beszéd témát, hogy mi a véleményed erről vagy arról.(pl. Jelena, Jaitlin vagy egyéb Justinnal kapcsolatos dolgok) és akkor komiba mindenki leírni a véleményét és kialakulna egy beszélgetés!
#4: Zenét lehet kérni.
#5: Ajándékom, a 10.000 nézettségért, hogy akinek van blogja nagyon szívesen kiteszem ide és akkor megpróbálok minél több olvasót szerezni neki.
Puszi!

10 megjegyzés:

  1. Kár hogy rövid volt, pedig vártam ezt a részt, úgy mint a többit, és a következőt is.:) Siess!:)
    1, ahogy gondolod:)
    2, majd írok oda is :)
    3, az tök jó lenne :D
    4, Justin Bieber, Austin Mahone pl. Say you're just a friend, Flo Rida, Taylor Swift, Carly Rae Jepsen stb.
    5, http://friendshiporlovejb.blogspot.hu/ ha gondolod :)

    VálaszTörlés
  2. Jo lett a resz:))
    En mindenben benne vagyok, a konyvestol kezdve mindenben...zene az mindegy nekem:))
    Megtenned, hogy kirakod?: http://justcallmelol.blogger.hu/ elore is koszi es imadom a blogodat/blogjaidat ;))<33

    VálaszTörlés
  3. Mindig a legjobbkor fejezes be.olvasók aktivizáljátok magatokat!!szeribtem egy ujlapra csinald az idezeteket.3:jo otlet. 4:Justin-OLLG :)

    VálaszTörlés
  4. Imádomm...Siess a kövivel! :) <3

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól irsz csak igy tovább, várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  6. Siesss imádom<3:D

    VálaszTörlés
  7. Hé miért a legjobb résznél hagytad abba . Szerintem a könyves és a beszélgetős izé is jó :) hozzad hamar a kövit ... És az enyémet kiraknád ?? Http://csakbarato.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. IMÁDÓÓM NAGYON JÓÓÓ :D siess köviveel tökéletes egy oldal!!! ki teszed az én oldalamat is ?? http://justinandagirl.blogspot.hu/ és kérhetek egy zenét Justin bieber All Around The World ft Ludacris???

    VálaszTörlés
  10. siess nagyon jó :)

    VálaszTörlés