2013. április 16., kedd

59. Fejezet

Justin szemszöge:

-Nagyon szép, köszönöm hogy eljöttél meg minden, de már meghoztam a döntésem.-ejtette ki a szívem számára legfájdítóbb szavakat.
-Mi? Te most tényleg itt akarsz hagyni?
Ő szemembe nézett egy percig, majd így szólt:
-Justin nem tehetek mást.

-De Nelli kérlek! Beszéljük meg.-sütöttem le szemeimet.

-Justin nem tudok és nem is akarok semmit se mondani.
-Kérlek ne menj el. Ne hagyj itt.-itt már letérdeltem és megszorítottam kezét és úgy könyörögtem neki.
Megint szemeimbe nézett, de az után finoman kihúzta kezét kezeim meleg szorításából. Elindult a másik irányba. Ahhoz a hülye bájgúnárhoz. De ezzel sem tudtam foglalkozni. Annyira fájt, hogy őt választotta helyettem.Senkinek nem kívánom azt az érzést. Ami akkor lejátszódott bennem el sem tudjátok képzelni. Mert most nem az volt, hogy összevesztünk és úgy hagyott volna ott, hanem választhatott(!!). És nem engem választott.
Pár másodperccel később, ahogy elindult Nelli Loui felé már jött is oda Iza:
-Mi van? Mi történt? Mi ez az egész? Elmegy? Hozzá?-tette fel egymás után kérdések sorát.
Válaszomat elég rövidre zártam, mivel ha kimondom a szívembe olyan fájdalmat érzek, mint még soha:
-El.
-Annyira sajnálom! Én tényleg azt hittem-mondta hadarva.
-Semmi baj Iza, csak hagyj magamra kérlek.-mondtam neki.

Ő erre nem válaszolt semmit, csak szó nélkül ott hagyott.
Azt hiszem az lesz most a legjobb nekem, ha egy kicsit egyedül sétálgatok és szellőztetem a fejem.
Csak sétálgatok a parton. Mikor már minden erőm elhagyott leültem a homokba. Fejemet térdeimmel erősen fogtam, majd legördültek az első könnycseppek. Most tudatosult bennem, hogy tényleg elvesztettem.


Nelli szemszöge:
-De Nelli kérlek! Beszéljük meg.-mondta tök szomorúan Justin. 
Én persze alig bírtam ki, hogy ne röhögjem el magamat, de csak ennyit mondtam:
-Justin nem tudok és nem is akarok semmit se mondani.-nyögtem nagy nehezen oda neki.
-Kérlek ne menj el. Ne hagyj itt.-majd lábaim elé térdelt.
Hát komolyan. Nem tudom, hogy bírtam ki, hogy itt nem röhögöm el magam.
Inkább csak kibogoztam magam és elmentem.
Elmentem Loui felé.
Azt hitte őt választottam, mert ott hagytam Justint, pedig valójában nem.
-Tudtam, hogy én kellek neked-támadott le egyből és préselt szorosan magához.
-Miről beszélsz? Térj észhez nem kellesz! Csá-löktem oda neki flegmán és utamat az étterem felé vettem.
Csak remélni tudtam, hogy Ryan és Izabella kedves még ott lesznek. Ezért kapkodtam lépteimet, hogy még véletlenül se késsem le őket. Még van egy kis elintézetlen ügyem. Épp jókor érkeztem meg.
-Iza! Iza-szólítottam meg az épp menni készülő szőke leányzót.
-Úristen. Még komolyan van pofád ide jönni ezek után? Hogy képzeled?-támadott le.
Eléggé meglepődtem, úgy tudtam ő mindig támogatna, de hát most kiderült: NEM.
-Most nem akarok ezen témázni. Hol van Justin?-kérdeztem sietősen.
-A parton. Egyedül akar lenni. Ne merj oda menni hozzá és még jobban megalázni.
-Kösz. Én is szeretlek amúgy!-mondtam neki.
Lábaim önkéntelenül is futásnak eredtek a tengerpart irányába. Ahogy beértem a fürdő övezetbe lábamat finom, puha homok simogatta. Igaz, ebben már nehezebben ment a futás, de nem lassíthattam.
Végül megláttam őt. A tökéletes férfit számomra. A víz közelében kuporgott. Arcát térdeibe fúrta, talán sírt is.
Mi a jó fenét csináltam?-tettem fel magamnak a kérdést. Én teljesen máshogy képzeltem el.
Odafutottam hozzá és megszólítottam:
-Szia. Leülhetek?
Erre felpillantott. Arca borús, szemei fáradtak voltak


Édeskék:333 Összejött a 10 komi elég hamar. Nem értelek titeket. Mindegy is. Most azt szeretném mondani, hogy egyik kedves olvasóm írta, hogy el kéne törölni a kommentár határt. Egy társa pedig helyeselte. Ezért úgy döntöttem: ELTÖRLÖM A KOMI HATÁRT.(Y) De ennek két feltétele is van.
1: Ehhez a részhez össze kell jönni 20 kominak(mert annyi még sose volt)
/Ha összejön mind a 20(ami szerintem nem lesz meg) megírom az eddigi leghosszabb részt!♥/
2:Nem szeretném, ha végleg abbahagynátok a komizást. Részenként 5-6 komira azért számítok még, de nem fogja befolyásolni azt, hogy mikor is érkezik az új rész.
Remélem örültök. Véleményt tessék írni komiba.
Puszii&Lovee♥

17 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a kövit és én ezután is kommentelni fogok mert megérdemled ugyanis nagyon jól irsz :)

    VálaszTörlés
  2. Wááá *-* nagyon jo lett KŐVIIT :)))

    VálaszTörlés
  3. Ez az eggyik kedvenc blogom..:) Siess a köbivel.<3

    VálaszTörlés
  4. Imádomm....Siess a kövivel...De nagyon... <3 :) *-*

    VálaszTörlés
  5. Jaj de örülök neki, hogy így döntöttél.:) Mint mindig olyan jó és szuper, de most kezd máshogy lenni. Sokkal-sokkal izgalmasabb, és jönnek egymás után a történések. :D Imádom:$ Siess:)

    VálaszTörlés
  6. Annyira joo kerlek siess nagyon nagyon a folytatassal!!!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Annyira joo kerlek siess nagyon nagyon a folytatassal!!!!!!!

    VálaszTörlés
  8. Siess várom.<3 =) Best Blog Ever

    VálaszTörlés
  9. Nagyon várom.remelem kibékülnek.:))<3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon várom.remelem kibékülnek.:))<3

    VálaszTörlés
  11. Siess nagyon jó :) meglesz a 20 komi ;)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jo.mindig kommentelni fogok mert ahogy elottem montak megérdemled:))

    VálaszTörlés
  13. kövit!!! èn akkor is fogok kommizni!!

    VálaszTörlés