2013. április 24., szerda

61. Fejezet


Én tényleg csak egy percre fordultam el, hogy megigazítsam a hajamat. De Justinnak ez is elég volt. 
Csak annyit éreztem, hogy kicsúszik a talaj a lábam alól és hirtelen mindenem vizes lesz.
-Úristen, Justin!-sikítoztam.-Tegyél le. Elfogunk esni-próbálkoztam tovább sikertelenül.
Majd mikor sikeresen elmerültünk a habokban végre elengedett.
-Nem gondoltam, hogy ilyen huncut leszel már rögtön-néztem rá, miközben Justin csak nevetett. 
-Mi olyan vicces te édike?-próbáltam érdeklődni.
-Hát..-mindig elnevette magát ezért soha nem tudta kimondani.
Úgy döntöttem, hogy inkább várok egy pár percet míg lenyugszik és utána kérdezem.
 
~10 perccel később:
-A szemöldököd-nyögte ki végül.
-Istenem. És ezen röhögtél ennyit?
-Hát, ha láttad volna magad, te is így tettél volna.

Majd megfogta a kezem a víz alatt és így szólt:
-Gyere menjünk haza. Kezd hideg lenni. Meg még amúgy is el kell mennünk vacsorázni.
-Mii?-kérdeztem tágra nyílt szemekkel egy 100 wattos mosoly keretében.
-Elviszlek vacsorázni-puszilta meg a homlokomat, pont a közepénél.
-Olyan édes vagy!-nyomtam egy hatalmas cuppanós puszit arcára.


Hazafelé tényleg lehűlt a levegő. Ebben a kis ruhában már csak nem szétfagytam.
-Fázol bébi?-nézett rám Justin csábos tekintettel.-dehogy miért, azt nem tudom. Biztos tervez valamit.
-Igen-játszottam a kényes kislányt.
-Hát bocs, de nekem sincs semmi kabátom.-nevetett
-Ahjj.-bokszoltam bele a vállába.-Olyan vagy.
Ő hirtelen mozdulattal húzta el kezét, fájdalmat színlelve.
-Te lány! Ne üss még egyszer ekkorát, mert eltörik a kezem.-próbálta röhögés nélkül végig mondani.
-Óh, valóban? Akkor elnézést-majd még egyszer beleütöttem.
És utána is, meg azután is és így tovább. Körülbelül az út hátra lévő részén ütögettem.
Ő csak nevetett és néha megfenyegetett, hogy halál csikit fogok kapni, ha nem hagyom abba.
Mikor végre beértünk a házba, versenyt hirdettünk ki:
Ki ér fel hamarabb?
Én lifttel mentem, Justin természetesen gyalog.

A lift 'kivételesen' gyorsabb volt és én már ott álldogáltam a szobaajtó előtt.
Hallottam, hogy Justin is a közelben lehet, mert énekelt.
-Háhá, na ki nyert?-Kiabáltam le neki, amikor hirtelen valaki a falhoz nyomott..


Sziasztok. Hát látom örültök a komi határ eltörlésének. Én kevésbé. Tudjátok szeretem olvasni a véleményeteket. De nem baj, nagyon köszönöm azoknak akik továbbra is komiznak♥
A rész olyan, amilyen. Volt már jobb is tudom. Nagyon sajnálom csajok♥ De nagyon el vagyok fáradva hét közben. Most is csak azért írtam meg, mert tegnap megígértem. Remélem azért valakinek tetszik.
Sok puszi!(K)

7 megjegyzés:

  1. Imádomm...Siess a kövivel.. <3 :)

    VálaszTörlés
  2. Kövit Kövit Kövit gyorsan! Imádom<3333

    VálaszTörlés
  3. Ahogy egyszer egy reklamban mondta egy oreg neni:
    "Ahhjjj!! Mindig a legjobb resznel fejezik be!!"
    Siess a kovivel ;))

    VálaszTörlés
  4. Mikooooooor lesz köviiiiiii? SIESS. És igen, igaza van Vicjaa *-* - nak! :)

    VálaszTörlés
  5. Én megértelek, mert most én is így vagyok vele. Pár embernek ígérgetek, de annyira rosszul érzem magam, mert nem tudom betartani. Mert mondogatom, hogy lesz rész, lez rész, ők várják és mégse.
    Azért én kivárom a következő részeket. :) Nem sürgetlek, csak nyugodtan írd meg. Legyen hosszú.:) Nem baj, hogy nem hozod olyan hamar, de ne kapkodd el. :) Puszii<3

    VálaszTörlés
  6. Tudok varni.es varom a kovi reszt:)<3

    VálaszTörlés