2013. április 27., szombat

62. Fejezet

Először annyira megijedtem, hogy az nem igaz. Próbáltam ellökni magamtól az illetőt, de nem ment. Sokkal erősebb volt mint én. 
A következő pillanatban már az ajtót lökte be lábával, de csókolgatásom nem hagyta abba. Majd mikor érzékelte, hogy túlságosan nagyot lökött az ajtón kezével megfogta.
Csókja kellemes volt. Szinte mindegyik forró nyomott hagyott ajkaimon. De a következő pillanatban tudatosult bennem, hogy azt sem tudom kivel csókolózom.
Egy váratlan pillanatban eltoltam magamtól, így nem volt ideje visszatartani.
A Hold fénye bevilágított szobánkba, ezért megláthattam arcát..
-Szia édes! Meg sem ismersz?-nevetett.
-Istenem.. Tudod, hogy be voltam szarva?-mondtam neki miközben megfogtam kezét és húzni kezdtem befelé.
-Nem úgy látszott-vágott vissza azonnal.-Élvezted te ezt.-kacsingatott
-Just..-próbáltam volna mondani neki valamit amikor félbeszakított csókjával.
Először nyelvével végig simított mindkét ajkamon-persze őrjítő lassúsággal-végül enyémekhez tapasztotta ajkait.
Annyira mesés volt, hogy remegni kezdett a lábam és éreztem a hasamban a pillangókat. A csók hatására még sikerült hangosan fel is nyögnöm, mire Jus elmosolyodott.
-Mit is akartál mondani?-kérdezte zihálva miután sikerült elválnunk egymástól.
-Csak annyit, hooogy-húztam el a végét, majd miközben mélyen a szemébe néztem közel léptem hozzá és belemarkoltam a fenekébe, majd elmosolyodtam.
Azonnal láttam, hogy a kis Justin fiú nagyon beindult.
-Ha így játszol, akkor nekem is megvannak a módszereim.-mondta teljesen komolyan.
Arcomra mosoly ült majd így válaszoltam:
-Édees! Úgy sem tudsz nemet mondani így!-majd szép lassan kibújtam ruhámból és egy pillanat alatt fehérneműben voltam.

Justin szemszöge:
Úristen, ez a lány kikészít. Nem tudtam mit csinálni. Azonnal odamentem hozzá felkaptam és megcsókoltam. Szenvedélyesen csókoltam miközben ő folyton a hajamba túrt. Mikor az ágyhoz értünk finoman lefektettem majd én pedig ráfeküdtem. Ajkai csókolgatását most sem hagytam abba. Nem tudtam betelni vele. Imádom őt, ő a mindenem, de megmutatom neki, hogy igen is én irányítok.
Már vagy 10 perce csókolóztunk amikor lassan elkezdtem lefelé haladni felső testén. Először kulcscsontját jártam be, majd hasát és végül következhet a lényeg.
Lábait szét nyitottam mint egy könyvet. A belső combján végig haladtam puszikkal majd nemi szervének közepébe is egy hatalmas puszit nyomtam.
Jól eső sóhajjal díjazta. Én pedig úgy gondoltam, hogy akkor eljött az idő.
-Mindjárt jövök bébi. Csak megkeresem a megtermékenyítésgátlót(xdd)
-De siess-nyögte erotikusan.
Azzal felálltam és halkan kimentem a szobából.
Az volt a tervem, hogy lemegyek a konditerembe és kitalálok valami vicceset, de ebben az egészben az a lényeg és a vicc, hogy még mindig azt hiszi, hogy ott vagyok :DDD

Nelli szemszöge:
-Justin!-szólítottam szerelmemet, de nem érkezett válasz
-Élet-próbálkoztam ismét. De semmi
Majd hirtelen megcsörrent a telefonom.
-A kurva istenit-káromkodtam egy sort. Pont most. Ki lehet az és mit akarhat?
-Hallo?-vettem fel ingerülten a telefont.
-Gyere le a hallba.
-Még is miért mennék le?
-Csak gyere.-mondta Justin elég halkan.
-De te hol vagy? Te itt hagytál?-kérdeztem összezavarodva
-Csak gyere le te édi-mondta majd kinyomta.
Komolyan mondom megverem, ha leérek. Hát normális? Neki miért pont ilyenkor kell eltűnnie?-tanakodtam miközben öltöztem fel, mert azért meztelenül csak nem mehetek.
-Meg van!-csaptam a homlokomra.
Visszaakar vágni. Hát persze! Ehhez előbb kéne felkelni szivi-mondtam magamnak, majd kitaláltam egy tréfát.

Justin szemszöge:
Nem rég hívtam Nellit, hogy jöjjön le. Itt várom. 
Ja nem. Ott hagytam egy papírt és mint az OLLG klippben elvezetem a célig, ami a konditerem.


~10 perccel később:
Na végre! Lépteket hallok. Ne talán sikerült ide érni? Jó lassú volt mindegy.
Itt már mindent elrendeztem. A konditerem felett sötétség volt. Hoztam ide egy óriás, puha szivacsot. E felett egy kis fény volt, de nem túl sok. Itt vártam rá, már meztelenül :$ Ha ettől nem indul be akkor semmitől.
-Gyere kicsim! Itt vagyok-mondtam fél halkan..

Mikor megláttam elcsodálkoztam.
-Te normális vagy? röhögtem hangosan.
-Most miért? Nem tetszik valami?-kérdezte, miközben végig mérte meztelen testem és ajkába harapott.

A kis butus felvett magára vagy 10 pólót és nadrágot. Persze az enyémekből.
-De most miért kellett ezt?-nevettem még mindig.
-Hát miközben öltöztem eszembe jutott, hogy biztos megakarsz tréfálni ezért én tettem.
-Olyan kis butus vagy.-mondtam nevetve-Na gyere ide!-tártam szét karjaimat, hogy magamhoz öleljem szumó birkózókat és megszégyenítő szélességű barátnőmet. De ekkor fura hangokat hallottunk.
Lassan de biztosan két alak rajzolódott ki előttünk.
Te jó ég-kaptam kezem szám elé. Gyere ide édes-bújjunk már el!


Hónapok óta várt hosszú rész. Remélem tetszik nektek és nem bánjátok, hogy +18-as. Ezt a hosszú részt csak is azért érdemlitek meg mert oldalt a szavazásnál  22-ről 15-re csökkent. Köszönöm nektek. Tényleg!! :@♥ Friss képek!


7 megjegyzés:

  1. siess.írtál már ennél +18asabbat is az azért jobban tetszett de sebaj várom a kövit.

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon jó lett, de ebből a részből következtetve (főleg, ha hosszú lesz<33) nagyon szuper lesz.<3 Imádom, ahogy ilyen kis cseleket teszel bele.*-* Siess, mert nagyon várom a folytatást.<3

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jol sikerult!! ;)) siessa kovivel! :))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó remélem a kövi is ilyen hosszú lesz <3

    VálaszTörlés
  5. Köviit,mert imádom.*-* rem +18-as lesz.;)

    VálaszTörlés
  6. imadom imadom imadom siess siess a kovivel nem biroom!!!! <3 <3 <3 <3 <3

    VálaszTörlés