2013. április 30., kedd

63.Fejezet

-Justin! Mi van már? Ne ráncigálj-szóltam rá ingerülten a meztelenül szaladgáló barátomra.
-Itt vannak a bizti őrök! Biztos, hallották, hogy jön egy szumós.-röhögött egy sort majd megölelt.
-Akkor öltözz már fel.-Húztam egy 'biztos helyre'
-Jó de ott maradt a ruhám-suttogott tovább.
-Komolyan mondom bébi, te borzalmas vagy.-bújtam oda hozzá, mert épp hátra fordult. 
Az orrunk összeért, cuki egy pillanat volt, csak az a baj, hogy ha valami hozzá ér az orromhoz én rögtön tüsszentek. Most sem volt ez másképp.
-Haaaapcii-fejeltem le Justint és jött egy ki egy hatalmas sikoly is.
-Na! Halkabban.-szólt rám egyből, majd új menedék mögé kezdtünk futni.
-Most tartsam bent?-kérdeztem értetlenkedve.
-Nem, de ennyi erővel azt is mondhattuk volna a bizti őröknek, hogy figyelj épp dugni akarunk menjetek már ki.
-Ne légy ilyen prűd-csaptam nyakon.
Öhm.. Amúgy nem akarsz felöltözni édes?
-Mindjárt, csak még egy csókot.
-És ha megtalálnak?
-Na csak egyeet-nézett rám kiskutya szemekkel.
-Na jó, de gyorsan.
Én gondoltam az egészet, letudjuk majd egy gyors szájra puszival, vagy ilyesmi de nem így lett.
Justy táncra hívta nyelvemet, ami egy kihagyhatatlan ajánlat volt, így belementem.
Lassan, az idő múlásával, ahogy az a filmekben szokott lenni, levezette kezét fenekemre.
Már nagyon benne voltunk a dolgokban amikor valaki odalépett mellénk és egy lámpával megvilágította arcunkat.

Justin szemszöge:
Épp érzékien csókolom a szumóbirkózó barátnőmet, mikor valaki(k) az arcunkba világítanak.
-Mit csinálnak itt?-szegezte rögtön nekünk a kérdést az egyik.
-Amit maga már rég nem tett, biztos. Most pedig takarodjon oda ahonnan jött-mondtam neki kissé idegesen és rá is néztem.
-Oh Bieber úr! Elnézést. Nem tudtuk, hogy maga az. Ezer bocsánat.
-Jó. Menj már innen! Balfasz!-vágtam hozzá, mert még mindig ott bámulta az ádámkosztümömet (meztelenül voltam)
Mikor végre elmentek folytatni akartam mindent, de Nelli így szólt:
-Kicsit durva voltál Justin!-majd lesütötte a szemét.
Akkor csinálja ezt, amikor fél valamit elmondani vagy ilyesmi.
-Nem érdekel. Most neki ebbe mi a jó, hogy minket bámult? Hülye ge...
-Nyugi kincs-túrt bele hajamba, majd ajkait erősen enyémekhez szorította.
-Így menni fog bébii-nyögtem két csók között.
-És így?-kérdezte miközben erősen fenekembe markolt.
-ahw-nyögtem fel-Akarlak MOST-mondtam neki és innentől nem volt megállás.
Felemeltem és vissza vittem az 'ágyhoz'. Ledöntöttem majd fölé hajoltam és újra csókolni kezdtem.

Nelli szemszöge:
Justinnal újra a dominanciáért harcoltunk. Egyikünk sem akart engedni a másiknak.
Mindent bevetettünk. De ő nyert. Az egyik pillanatban amikor nem figyeltem Justin egyik kezét hátamra rakta és finoman átpördített abba. 
Ajkait enyémre tapasztotta. Csókja forró és tüzes volt. Már teljesen fel volt pörögve. Már tényleg nagyon akarta. Azért még húzom egy kicsit az agyát.
Átakartam fordulni újra, hogy ne legyen olyan hamar meg a dolog, de nem ment. Justin keze csípőmön pihent és mikor át akartam fordulni nyomva tartottak.
-Nem fog menni igaz?-nyögtem két csók között.
-Nem-mondta olyan halkan, hogy én is alig hallottam.
-Bébi akkor lehet egy utolsó kérésem?
-Mondd!-nyögte miközben szakadatlanul csókolta nyakam és kulcscsontom.
-Vetkőztess le!
Erre ő egyből felnézett és nevetni kezdett.
-Kénytelen leszek. Bár nem értem, minek vettél ennyi ruhát, ha úgy is lekerül.-majd rám kacsintott.
-Hogy le tudj vetkőztetni.
Justin még nem tudja, hogy nem csak ruhából van rajtam néhánnyal több...


Justin szemszöge:
Legalább 10 percig tartott míg lehámoztam ezt a rengeteg ruhát, de már végre jön az utolsó.
Kicsit direkt be is vadultam így a fogammal húztam le róla a ruhadarabot, de ekkor elállt a lélegzetem.
-Ez komoly?-biggyesztettem le ajkaimat.
-Hihi, imádlak-mondta Nelli.
-Ez nem vicces, tudod mennyire akarom és még mindig nem lehet.
-Segítek jó?-kérdezte miközben arcomat kezei közé fogta.
Én csak fejem rázásával válaszoltam.
Erre ő megfogta a legalább 10 darab fehérneműt magán és leszedte egy kötegbe.
-Ez gyors volt bébi-eszméltem fel, mikor 1 perc alatt túl volt rajta.
-Tudod, túl szexi vagy így meztelenül.
-Te sem panaszkodhatsz.
Ezek voltak az utolsó szavak.
Innentől kezdve, már egy szót sem beszéltünk.

Nelli szemszöge:

Justin legelőször nyakamat támadta meg.

Én akaratlanul is félre hajtottam fejemet, jelezve, hogy még, még, még♥
Ő azonban egy kis idő múlva tovább is haladt a kulcscsontomra, majd hasamon keresztül egészen lentig.
Én azt hittem, hogy most hosszú előjáték fog jönni, vagy legalább egy kevéske, de nem így lett.

Justy egyből belém nyomta magát. A hirtelen érzésre felnyögtem. Amúgy is rég nem voltunk együtt.
Ő nem mondott semmit, még fel sem nézett.
Nem sokkal később, mikor még mindig nem találtam az élvezetet a kellemes játékban felnézett és ennyit mondott.
-Szűk vagy!
-Justin!-szólítottam meg, az ismét 'munkába' állt fiút.
-Hmm?-nyögte.
-Áuh, Justin. Most már nem bírom tovább. Fáj!
Legyél már figyelmesebb-szaladt ki a számon.
-Mi? Bocsi kicsim, csak tudod fiú vagyok..
-Tudom, de akkor is.
-Bocsánat.- majd kissé kihúzta magát belőlem, de nem teljesen és feljött ajkamig.
Rögtön ostrom alá vette és közben halkan motyogott bele:
-Imádlak!
Te vagy a legszebb!
Gyönyörű a tested.
Beindítasz!
-Zavarba hozol-mondtam neki fejemet elfordítva, hogy ne lássa arcom pirosságát.
-Tudom és élvezem.-válaszolta egyszerűen.
Megint elcsendesült a konditerem.
Csak nyögéseink hallatszottak. Azok betöltötték, mind a 200 négyzetmétert.
-Just...ii-nyögtem ki nevét, amiből egyből tudta.
-Én is mindjárt, csak egy kicsit tarts ki.
Majd még körülbelül kétszer teljesen belém tolta magát és végül mind a ketten elmentünk.
A szivacson pihenve mondtam neki:
-Veled még mindig ugyan jó, mint régen.
-Te sem panaszkodhatsz, kislány!-nevetett majd egy hatalmas puszit adott fejemre.
Még néhány percig ott lent hancúroztunk, majd felmentünk a szobánkba és álomra hajtottuk fejünket.


~Reggel:
Reggel korán kidobott az ágy. Na sebaj. Reggelizek és elolvasom az újságot gondoltam magamban, de amint a kezembe vettem a lapot arcom teljesen megmerevedett a cím olvasása után:
-Justin Bieber és barátnője egy konditeremben szexeltek.
-Mi a  szent szar? Justiin-kiáltottam el magam. Kelned kell!


Húú, jó hosszú rész lett. Ha tudnátok meddig írtam. Sokan kértetek +18ast. Hát itt van.
Remélem tetszik♥ Puszi


7 megjegyzés:

  1. Áhhhh...Imádom...Több ilyet...Siess a kövivel! <3 :) *-* :$

    VálaszTörlés
  2. ASD ASD ASD :D jó lett.kövit:D

    VálaszTörlés
  3. dedurvaaaaaaa. több ilyet. és köviiiiiit*-*

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon ott volt.xdd imadom a blogod! Siess a kovivel ;)) <33

    VálaszTörlés
  5. ááááááááá utisten ez nagyon jooo kerlek sieess köviveel!!!!!!

    VálaszTörlés