2013. május 6., hétfő

64. Fejezet

-Justin!-kiáltottam még egyszer, de hiába nem kelt fel.
Aztán úgy döntöttem, had aludjon. Tegnap túl sok volt rajtam a ruha, biztos elfáradt mire levette. xdd


Elindultam a boltba. Igazából rendelhettem volna a szállodából, de ki akartam mozdulni. Tudtam, hogy ha Justin nem kell fel az első szóra akkor igazából szólhatunk neki százszor akkor sem fog. Ilyenkor nagyon ki van.
Útközben eszembe jutott, hogy mi lenne ha felhívnám Izát. Azért csak neki köszönhetem, hogy kibékültünk Justinnal. Így is tettem.
Pár csörgés után fel is vette én pedig nem vártam meg amíg beleszól, csak löktem egyből a dumát.
-Sziaa, csajszi! Jössz le napozni és dumcsizni?
-Neked is jó reggelt!-szóltam bele Ry kómás hangon.
-Óh, ezer bocsánat. Nem tudtam, hogy még alszotok.
-Elfáradtunk este-röhögött a telefonba.
-Ne részletezd Buttler.-röhögtem én is.
-Amúgy felkeltem Izát és leküldöm a partra. Fél óra és ott van.-mondta kedvesen.
-Köszönöm, puszii-nyújtottam el a végét majd letettem a telefont.

Gyorsan vissza siettem a szállodába és kerestem egy fürdő ruhát.
Választásom egy gyönyörű kék bikinire esett. Neon kék volt így csak még jobban kiemelte testem barna színét. Fölkaptam egy karkötőt a táskámat és az elmaradhatatlan napszemüveget.

Lábaimat gyorsan emeltem egymás után, mivel már 2 perce ott kéne legyek a parton.
Amikor végre már a stégen voltam megláttam Izát. Egy gyönyörű rózsaszín bikini volt rajta.
Egyből odarohantam hozzá. Puszi-puszi meg minden.
Aztán gyors lefoglaltunk két ágyat és kitettük a napra.
Nem voltunk így sem fehérek, de ki nem szeret napozni?
Miközben kentünk egymást ment a pletyi meg minden.
Legelőször is megköszöntem neki, hogy idehozta ezt a lükét és kibékített.
Ő feltűnően szűk szavú ebben a témában. Mint ha valami ellentét lenne közte és Justin között. Nem tudom, mi van vele.
A nap további részét zene hallgatással és napozással töltöttük. Jó volt végre újra vele lenni.
Ja azt nem mondtam, hogy mivel minden happy úgy döntöttünk még itt maradunk másfél hétig, pihenni.
Szóval nyugodtan napozgattunk estig.
Aztán olyan 6 óra körül elköszöntünk egymástól, de mikor már épp elindultunk Iza visszahúzott.
-Mi az?-kérdeztem tőle mosolyogva, de a mosoly a következő pillanatban le is fagyott az arcomról..
-Justin.. öhm...
-Mondd már!-kiáltottam rá.


Sziasztok! Kicsit késve hozom a részt és rövid is. Nagyon sajnálom, remélem azért tetszik.
Viszont van egy bejelenteni valóm: Új blogot nyitok ami ITT lesz elérhető.
Remélem minél többen benéztek. A blog röviden arról szól, hogy Justin nem éppen kedves ember. Amire szüksége van megszerzi bármi áron, mindenkin átgázolva. Aki benéz annak előre szólok: Justin nem híres és nem is kedves. Ja és nem egy romantikus lélek. Egy dologra van szüksége a nőktől és csak arra is használja őket.

Prológus:
-Te mit csinálsz?
-Hát mit édes? Amit tennem kell.
-De hát ehhez semmi közöd és ez nem is a tied.
-Ahol én vagyok ott én irányítok, ezt jegyezd meg!
Azzal benyúlt a kis dobozkába, kivette ami kellett neki.
Felegyenesedett, magához szorított majd fenekembe markolt.

8 megjegyzés: