2013. május 27., hétfő

67. Fejezet

-Van egy remek ötletem!-mondta boldogan Iza.
-Halljuk :)
-Szóval veled nem áll szóba ismeretlen okok miatt, de a legjobb barátjával még igen.-szinte hallottam amint mosolyog.
-Szerinted menne?
-Már miért ne menne?
-Hát nem tudom, csak olyan fura, hogy más mondja meg életem szerelmének, hogy gyermeket várok tőle.
-Figyelj, áttudsz jönni?-érdeklődött barátnőm.
-Éppen át, miért?
-Itthon van Ry, megbeszélünk mindent és kezdődhet is az akció.
-Good Idea-vágtam rá.-Sietek, puszii


~este:
-Minden jól fog alakulni-simogatta Ryan a hátamat.
-Csak remélem, hogy tényleg így lesz ahogy mondtad.-próbáltam erős maradni, de féltem, hogy semmi sem fog megvalósulni mindabból amit megbeszéltünk.
-Köszönöm, hogy segítetek és mellettem álltok :)-öleltem meg egyszerre Izát és barátját.
-Természetes-mondták egyszerre szorosabbra fonva ölelésünket.
-Na de most már megyek skacok.-léptem ki az ajtón
A kertből még visszaintettem:
-Majd felhívlak, hogy mi lett-dobtam puszit legjobb barátnőmnek.


Szállásomra vissza érve úgy döntöttem forró fürdővel kényeztetem testem.
Túl sok mindent tudtam meg egy nap alatt.
Mielőtt elmerültem volna a habokban felhívtam a szoba szervízt és rendeltem valami jó kis vacsit így este 9 óra felé.

Épp majdnem elalszok a vízben amikor kopognak.
-Ki a fene lehet este tízkor?-mérgelődtem először, aztán leesett: a kaja.
-Mindjárt jövök-kiáltottam ki.
Sietősen kikászálódtam a kádból.

-Köszönöm-itt lepillantottam a névtáblájára-Nick.-dobtam egy mosolyt is.
-Nincs mit Mrs. Williams.

Beljebb megyek, leteszem a forró ételt, amikor csörög a telefon.
Tudtam ki az. Tudtam, hogy este fele fog hívni, mert egy bulin találkoznak Ryannal és mint köztudott a bulik nem délután kezdődnek.
De arra egyáltalán nem voltam felkészülve amit hallottam tőle.

Sziiiasztok♥ Először is ezer bocsánat, hogy csak most hozom a részt, de teljesen elvagyok havazva. Idén vagyok nyolcadikos és így év vége felé jön a sok dolgozat meg  holmi féle kompetencia mérések :))
Azért remélem tetszik a rész.
A mostani kérdés:

Mit mondhatott Justin a telefonban?

5 megjegyzés:

  1. A másik imádott blogom :$$$ Én megértelek :D Mit mondhatott? Na, vajon mit? Így nem tudjuk meg, ha itt szívatsz minket a kérdéseiddel.:DDD♥ Siess♥

    VálaszTörlés
  2. Wáá.nagyon jó megértelek én is 8-os vagyok:).mit monhatott?,nem teteszeik neki a hir?Elhagyja?nemtudom..:D.nagyon jóó siess!!!

    VálaszTörlés
  3. Siess…Baromi jó a blogod!Nem rég kezdtem olvasni a barátnőmmel dee ahhj nagyon jó mindennap legalább 3 szor felnézek hogy van-e új rész!A te blogod vett ré minket arra hogy blogot irjunk!Köszönjük!Nyugi megértjük hogy elvagy havazva!Nagyon jó lett siess a köviveeel!Puszii Szandii és Maja!<3 <3 <3 Köszönjük hogy ilyen jó iró vagy! <3 <3 <3

    VálaszTörlés
  4. wááááh nagyon jóó lett IMÁDOM a blogjaidatt nagyon jól írsz és mindig mindenhol a legjobb résznél hagyod abba :DD nem tom mit mondthatott Justin KÖVVIT:)))

    VálaszTörlés
  5. wáááá nagyon jóóó én inkább nem találgatok hogy mit akart mondani legyen meglepii !!! váá siess köviveel!!! :D

    VálaszTörlés