2013. május 31., péntek

68. Fejezet

-Csá-szólt bele a telefonba nem túl kedvesen.
Nem igazán voltam hozzászokva az ilyen hangnemhez. Ez csak egyet jelenthetett.
-Justin, Te be vagy rúgva?
-Nem miért lennék?-kérdezte, mintha minden rendben lenne.
-A hangod.-mondtam félénken
-Semmi sincs a hangommal-mondta feszülten.
Ezek után pár perces kínos csend állt be amit én törtem meg:
-Miért hívtál?-tettem fel egy nyilvánvaló kérdést.
-Ja igen. Kösz, hogy eszembe juttattad, miért is akartam beszélni veled.
Mert nem azért, hogy halljam a hangod..-mondta flegmán és ezek után csak folytatta.-Halottam, hogy terhes vagy, de tudod mit? Rohadtul nem érdekel a hülye kis gyereked. Majd felneveled.. Nekem nem kell gyerek én élni akarom az életem. És nem fog senki sem lekorlátozni és megmondani, hogy mit csináljak. Leszarlak a gyerekeddel együtt. Csáá..-nyomta ki a telefont.
Nem tudtam, hogy sírjak vagy nevessek. 
Sírni tudtam volna, mert annyira bunkó volt és annyira megbántott ezzel, hogy az kimondhatatlan. Ugyanekkor nevetni tudnék azon, hogy milyen primitív és idióta.
Azonban az előbbi győzött. Talán azért, mert nő vagyok, talán azért, mert ő VOLT a mindenem.
Könnyeim csak úgy záporoztak. Nem tudtam mit tenni ellenük.
Bánatomat ételbe fojtottam. Ettem és ettem.
Tortát, levest, gyümölcsöt mindent ami rendelhető volt..
Késő este aludtam el. A tv-t bámulva.
Reggel szörnyű érzéssel keltem. Úgy éreztem kevesebb vagyok valamivel. Pontosabban valakivel.
Úgy döntöttem átmegyek Izához és elújságolok neki mindent.


Justin szemszöge:
Tegnap este közösen buliztunk Ryannal. Király volt a parti. Eléggé be voltunk már rúgva, de hát ilyen az éjszakai élet. Rohadt jól esett végre kikapcsolódni és nem Nelli nyálaskodását vagy hülyeségeit hallgatni.
A rút igazság az, hogy csak ittam és ittam. Meg elszívtam pár jointot. Nem érdekel ki mit mond.
Amikor már kellőképp be voltam állva odajött Ryan és közölte, hogy.. Öhm.. Nem is tudom mit mondott, mert már elfelejtettem mindent ami tegnap volt.. xdd

~este

-Ryan-szólítom a mellettem fekvő fiút.
Ő talán nem ivott annyit, de nem sok mindenre emlékszem.
-Mi van tesó?-kelt fel végre.
-Elmegyünk kajálni?-érdeklődtem.
Ő enyhén bólintott.
Én erre vállába bokszoltam és lerántottam róla a takarót.
-Hülye vagy Bieber?-kiáltott fel egyből.
-Induljuunk. Éhen halok-nyavalyogtam egy sort.

Ezek után 10 perccel már egy közeli gyors étteremben ültünk az ablak mellett.
Beszélgettünk mindenféléről, mikor Ryan egyszer csak szóba hozta a tegnap testét.
-Tegnap este jól ki voltál-röhögött fel-emlékszel valamire?
-Tudom ember, nem igazán-vágtam olyan *miért kéne valamire* fejet.
-Ugye arra igen, hogy Nelli terhes és te felhívtad és elküldted gyakorlatilag a halál faszára..-mondta egy szusszal.
Szemeim kikerekedtek szám *o* alakot vett fel.
-Mii? Ez komoly?

Hát sziasztok. Megjött a friss. Remélem tetszett nektek. 
Szeretnék 1 fontos dolgot elmondani. A blog lassan lezárul :( a 70. rész lesz az utolsó. Ígérem lesz addig még elég izgalom, de ti is látjátok, hogy közel a vég.
Hogy miért döntöttem így? Már régóta írom a blogot és kevesebb az ihlet. Ráadásul a blogba fektetett munkám sem térül meg-úgy érzem-komik részén. Mindegy is. A döntés végleges és megmásíthatatlan.
Ja 1 very important dolog:
A BLOGOT NEM TÖRLÖM, HA BEFEJEZTEM, MINDIG OLVASHATÓ LESZ!♥

9 megjegyzés:

  1. Basszus....Ez brutálisa jó!Majdnem sírtam,amikor elolvastam,hogy már csak 2 rész van hátra!
    De tényleg nagyon jó/jó volt,a blog és sok szerencsét a többihez is.
    U.I.:A többi blogodat is ugyan úgy olvasom és fogom is!

    :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :) <3 :)

    VálaszTörlés
  2. fuuu de furi lesz h vége lesz a blognak ez egy nagyon jó történet te egy nagyon tehetségei iró vagy imádom a törieidet :)))

    VálaszTörlés
  3. hogy te mindig milyen jól kitalálod grat:DD.kövit gyorsan!!!

    VálaszTörlés
  4. Hát örülök a résznek, de nagyon. Jó leett :D
    Viszont szomorúsággal tölt el az, hogy hamarosan itt a vég. Nem szeretem ezt olvasni, ez a harmadik blog ahol olvastam ezt, és utána tényleg vége.
    Mindegy, volt egy eszméletlenül szuper blog, amire mindig boldogan fogok visszaemlékezni. Ha eszembe jut, akkor elölről elolvasom az egészet. Nevetni, sírni fogok. Imádtam az egész történetet, és még most is nagyon imádom. Biztos, hogy szép vége lesz, ha az elejétől fogva nagyon gyönyörűen összehoztad. Emlékszem amikor a 25. résznél rátaláltam, és a végén mindig kérted a komikat. Egy ideig csak olvastam, majd névtelenül, névtelenül a végére a nevemet 'Niki:) ' , és most névvel komiztam / komizok. Én ajánlottam neked, hogy nem kell komi határ és te megfogattad, aminek nagyon örültem, mert hamar hoztad a részeket :)
    Én csak biztatni tudlak a többi blogodnál is, hogy ne hagyd abba és folytasd, mert van hozzá érzéked. Mellesleg imádattal olvasom a sztorijaidat.
    Amikor eszembe jut felnőtt koromban is,elmesélem a gyerekeimnek, hogy tinikoromban mi volt az egyik kedvenc elfoglaltságom, az olvasás terén pedig ezt a történetet mosollyal mondom el nekik, és sírni kezdek,mert boldogsággal töltött el minden egyes perc, amit e blog olvasásával töltöttem, végül megkérdezik a gyerekeim.. - Anyu, miért sírsz? - Én csak annyit felelek.. - Mivel nagyon szép szerelmes történet volt, a kedvenc énekesem volt az egyik főszereplő, imádtam és imádom is. Nagyon boldoggá tett ennek a történetnek az írója.
    Nagyon örülök, hogy megosztottad ezt velünk, és Köszönöm! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindjárt sírok.♥ Annyira imádlak. Köszönöm. Köszönök mindent. Nem is érdemlek ennyi jót amit mondtál : ((((♥
      imáádlaaaaaaaaaaaaak!♥

      Törlés
    2. Nyugodtan.:D Ez a te érdemed, ennek a történetnek a végére értél és megérdemled, hogy ilyen sok szépet és jót kapjál. Akármit is mondasz, itt a szavak neked szólnak, a megtiszteltetésedre. És mi köszönjük, hogy megosztottad velünk a képzeletfantáziádat.:D ♥ Imáááááádlaak én iss!♥

      Törlés
  5. Uuu nagyon jó lett.kövit *-*

    VálaszTörlés
  6. Nee hallod kerlek ne hagyd abba fb urok es segitek csak nee hagyd abba merleeek!! :'(

    VálaszTörlés