2013. május 20., hétfő

~Díj

A blog legelső díját köszönöm Nikinek. Sokat jelent ez nekem. Hogy miért?
Mert nagyon becsülöm, mint blogíró társamat és mint embert is. Még sajnos nem ismerem annyira, de jó lenne ha többet tudnánk beszélni és nem csak komikban.

Szabályok:
1: Alap kérdés miszerint köszönöd meg a díjat attól akitől kaptad! :)
2: Tedd ki a díjat az oldaladra akármilyen formátumban, hogy mások le tudják menteni.
3: Válaszolj a kérdésekre, amiket kérdeztek tőled! Még egy ilyen alap dolog :D
4: Küldd tovább maximum 5 tehetséges blogírónak!

Kérdések:
1: Szereted írni a történetedet?
Ha nem szeretném, már nem írnám. De tény, mára már nincs annyi ötletem, mint az elején, mert már elég sok minden történt.

2: Mit érzel amikor írod a részt?
Azt, hogy remélem tetszeni fog az olvasóimnak :))

3: Mennyit gondolsz a blogodra?
Mint sokan tudjátok nem csak ez az egy blogom van. Őszintén bevallva a legújabb blogomra gondolok a legtöbbet. De ez a blog áll a 2. helyen :)

4: Mit gondolsz a saját történetedről?
Hát a próbálom mindig úgy megírni, hogy izgalmas legyen és a végére valami csattanót tenni.

5: Miért kezdtél el írni egy történetet?
Sok blogot olvastam és megtetszett az író és olvasó(k) közötti szoros kapcsolat.
Abban reménykedtem én is tehetek ilyenre szert, azzal ha blogot írok!

6: Meg vagy elégedve a blogoddal?
10/7.
Nem mindig elég izgalmas!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen. Megérdemelted. :) Köszönöm, én is becsüllek. Majd fogsz. Írjál valami e-mail címet vagy mit tudom én, és beszélgethetünk, és segítek, amiben csak tudok.:DDD ♥

    VálaszTörlés
  2. https://www.facebook.com/wiwiien.szabo?ref=tn_tnmn itt megtalálsz!♥

    VálaszTörlés